Jeg vidste det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Vingummien

RGN skriver:

Tror desværre der er mange modstridende oplysninger.

Jeg har fx hørt i tv at de anbefaler den til alle gravide i 2. og 3. trimester.

Men tror også de skifter mening om det som vinden blæser.

Ja det gør de også. Jeg var også i tvivl lige indtil jeg blev stukket og nu har jeg det fint med det og skal have nr 2 stik den 1 december.

Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle, han vaccinerede tirsdag og sagde til mig selv at hvis jegg ikke ved det og han kun gør det tirsdag så gør jeg det nu i stedet for at komme senere og vil have den og så ikke kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tror bestemt også du har taget den rigtige beslutning når du har en lungesygdom.

Jeg isolerer mig bare lidt nu, for mit immunforsvar er da gået ned. Har været forkølet i 14 dage nu og jeg nægter simpelthen at få influenza og have veer OG 39 grader i feber samtidigt. Hehe..

Anmeld

16. november 2009

qp

RGN skriver:

Jeg tror bestemt også du har taget den rigtige beslutning når du har en lungesygdom.

Jeg isolerer mig bare lidt nu, for mit immunforsvar er da gået ned. Har været forkølet i 14 dage nu og jeg nægter simpelthen at få influenza og have veer OG 39 grader i feber samtidigt. Hehe..

Ihh jamen du skal jo snart på fødegangen jo ???? Pyha.... bliver din biggest experience EVER!! Fantastisk at der pludselig kommer en baby ud,.... hehe

Håber søreme heller ik du får influenza nu og så slet ikke EFTER fødselen - der er man sgu usammenhængende nok i forvejen!

Anmeld

16. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jaaaaa!!! Det skal jeg nemlig.

Glæder mig SÅ meget til at få veer. Da jeg blev syg tænkte jeg også det var godt, at jeg blev det nu og ikke efter jeg havde født, men jeg synes sgu det trækker lidt ud.

Anmeld

16. november 2009

qp

RGN skriver:

Jaaaaa!!! Det skal jeg nemlig.

Glæder mig SÅ meget til at få veer. Da jeg blev syg tænkte jeg også det var godt, at jeg blev det nu og ikke efter jeg havde født, men jeg synes sgu det trækker lidt ud.

hehe... jeg glædede mig også til, at få veer og da de kom tænkte jeg "ahh det er jo slet ikke så slemt som andre går og bilder mig ind" - meeeen deeet blev værre!

Hørte at "hvis du ikke synes veerne gør ondt så er det fordi de ikke rigtig er kommet i gang endnu"!! Ejh... fuck... man  skal jo igennem det og det kommer man jo også.

Et godt råd: når du mærker dine veer starter (i den fase hvor det ikke gør så ondt) så spis en masse mad så kroppen har noget at arbejde med og hvis du kan, så læg dig til at sove så du kan samle kræfter..... Håber det kommer til at gå rigtig godt!

Anmeld

17. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tak. Håber også det kommer til at gå rigtig godt.

Jeg tror på det kommer til at gøre rigtig ondt, men hvis andre kan klare det kan jeg også. Og eftersom de færreste dør er der ikke noget at være bange for.

Det er en konstruktiv smerte der skal hjælpe mig til at få min søn. Så de veer kan bare komme an, kan de!!!

Jeg har militærudstyret på og klar til at gå i krig. Griner... (dvs. jogginbukser og en pakket taske)

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har fået vaccinen fordi jeg skal køre rigtig meget i tog i vinter og skal rejse til nytår. Jeg tror ikke der er noget i vaccinen som skader fosteret, men igen - ingen kan vide noget med sikkerhed før om 30 år... Vil ikke sige jeg føler mig ubetinget godt tilpas med beslutningen, men det var den eneste måde jeg følte jeg kunne gøre noget proaktivt for at passe på mig slv og mit ufødte barn...

/Rosa

Anmeld

17. november 2009

Ansemusen

Rosa skriver:

Jeg har fået vaccinen fordi jeg skal køre rigtig meget i tog i vinter og skal rejse til nytår. Jeg tror ikke der er noget i vaccinen som skader fosteret, men igen - ingen kan vide noget med sikkerhed før om 30 år... Vil ikke sige jeg føler mig ubetinget godt tilpas med beslutningen, men det var den eneste måde jeg følte jeg kunne gøre noget proaktivt for at passe på mig slv og mit ufødte barn...

/Rosa

Men for dig er det jo også den rigtige beslutning hvis du tror at selve influenzaen ville kunne skade dit barn! Det er nemlig det jeg tror den kun kan i yderst sjældne tilfælde. Og idet jeg ikke tror svineinfluenzaen er farligere end enhver anden influenzatype, som jeg jo også kunne blive ramt af, vælger jeg den usikre vaccine fra. Så man skal jo tage beslutningen udfra hvad man selv føler er rigtigt. Og hvis man frygtwer H1N1 er det jo den rigtige beslutning at blive vaccineret!

Anmeld

17. november 2009

patella

LouiseLarsen skriver:

Min læge sagde til mig da jeg ringede derned at hun ikke syntes jeg skulle have den, da dens bivirkninger kunne skade babyen mere end det kunne hvis jeg tilfældigvis skulle få influenzaen....

Så jeg skal heller ikke have den!

Det samme sagde min læge - og han sagde også, at hvis hans kone var gravid, så skulle hun bestemt ikke have vaccinen... det var ligesom hovedet på sømmet - så skulle jeg godt nok heller ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.