Jeg vidste det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Ansemusen

Har hele tiden tænkt, at den skide vaccine tildels blev promoveret i den grad, som den gør, af økonomiske årsager! Og så kommer det i dag frem i TV Avisen, at nogle af dem som WHO har til at rådgive og give anbefalinger, er lønnet af medicinalindustrien! Så ja, som forventet er der nogle af dem som anbefaler vaccinen mod H1N1, som tjener penge på det, og det skræmmer mig meget! Penge kan få mennesker til at gøre de mærkeligste ting, og når man ikke engang kan forsikre at fostre ikke tager skade af vaccinen, synes jeg det er påfaldende at de alligevel anbefaler den til gravide!

Ja jeg skal ikke nyde noget! Håber bare virkelig ikke at der kommer nogen skandale senere hen, fordi vaccinen viser sig at have uønskede konsekvenser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

puha.. det er sgu så pilråddent det hele

Godt jeg har truffet min beslutning for længe siden, omkring den vaccine!

Lad os da håbe at de alligevel tænker mest med hjernen (i forhold til pengepungen) når de kommer med deres anbefalinger. Man må gå ud fra at det er de mennesker som ved mest om H1N1 vaccinen som rådgiver og kommer med anbefalinger.

Knus Caroline, som finder alt det her dybt foruroligende og forvirrende

Anmeld

16. november 2009

LouiseNielsen

Min læge sagde til mig da jeg ringede derned at hun ikke syntes jeg skulle have den, da dens bivirkninger kunne skade babyen mere end det kunne hvis jeg tilfældigvis skulle få influenzaen....

Så jeg skal heller ikke have den!

Anmeld

16. november 2009

Ansemusen

LouiseLarsen skriver:

Min læge sagde til mig da jeg ringede derned at hun ikke syntes jeg skulle have den, da dens bivirkninger kunne skade babyen mere end det kunne hvis jeg tilfældigvis skulle få influenzaen....

Så jeg skal heller ikke have den!

Cool at din læge tør side det! Mange vil slet ikke udtale sig om hvad de synes eller ved! Ligeledes skræmmende!

Anmeld

16. november 2009

LouiseNielsen

Ansemusen skriver:

Cool at din læge tør side det! Mange vil slet ikke udtale sig om hvad de synes eller ved! Ligeledes skræmmende!

Hun sagde også at hvis det var rigtig måtte hun nok ikke sige det... Men at hun ville ikke lyve for mig, og syntes selv jeg skulle ta valget! Er rigtig glad for hendes ærlighed....

Anmeld

16. november 2009

Ansemusen

LouiseLarsen skriver:

Hun sagde også at hvis det var rigtig måtte hun nok ikke sige det... Men at hun ville ikke lyve for mig, og syntes selv jeg skulle ta valget! Er rigtig glad for hendes ærlighed....

Ja det kan jeg da virkelig godt forstå!!

Anmeld

16. november 2009

qp

Synes ikke der er noget nyt i det? - Der er jo penge i alting også vaccinationer. Det er jo sådan vores verden hænger sammen...

Anmeld

16. november 2009

Ansemusen

qp skriver:

Synes ikke der er noget nyt i det? - Der er jo penge i alting også vaccinationer. Det er jo sådan vores verden hænger sammen...

Det bliver det jo ikke mere rigtigt af

Anmeld

16. november 2009

oo

qp skriver:

jep! det er jo også en af grundene til, at man ikke sender vacciner og medicin til ulande, selvom det ikke ville koste os en hel klejne - men det stinker, og det er da ikke noget man bare skal sige "jamen sådan er det" til, vi skal  råbe højt om, at vi syntes det er noget forbandet svineri!

Anmeld

16. november 2009

qp

Næ det er etisk ukorrekt - men sådan er det sgu med alting, desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.