Farfar ryger ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Farfar ryger rigtigt mange cigaretter og vasker ikke hænder efter toiletbesøg  Og så masserer han mine gummer med sine fingre   Min mor har prøvet at sige det til min far rigtigt mange gange men far bliver så stødt fordi han er så glad for sin far .. Han lover han vil sige noget næste gang han ser det men han overser det fuldstændigt   Hvad gør vi ? ? 

Baby 6 mdr .

puha, det er så ulækkert. det er der bare mange som gør..  mange gjorde det ved nichlas og de får det afvide, ser han far det, bliver han vildt sur og spørg om han skal stikke sine røg fingre ind i deres mund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

mek-83

Farfar ryger rigtigt mange cigaretter og vasker ikke hænder efter toiletbesøg  Og så masserer han mine gummer med sine fingre   Min mor har prøvet at sige det til min far rigtigt mange gange men far bliver så stødt fordi han er så glad for sin far .. Han lover han vil sige noget næste gang han ser det men han overser det fuldstændigt   Hvad gør vi ? ? 

Baby 6 mdr .

Hejsa.

Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig.
Dog er jeg meget stræng på det område når vores lille kommer til verden. Da jeg var helt lille var der en sygeplejeske der puttede sine fingre i min mund, da hun heller ikke havde vasket hænder efter brug resuterede det i at jeg fik vildt mange problemer, fik sarmonella forgiftning og var tæt på at dø af det.... så her hos mig er der INGEN der putter deres fingre i den lilles mund ud over faderen og jeg.  

Anmeld

16. november 2009

saxa

Er sq heller ikke så vild med det der - stikken fingre i munden på de små... Meeen.. Er sikker på det er i en god mening - det skal selvfølgelig ikke undskylde det, men sys bestemt du skal sige det på en pæn måde..

For fy for'en hvor er det klamt!! Hvordan mon de selv ville have det med at få fingrene i munden??

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

Kan godt forstå din far og er sikker på at han godt kan se det og inderligt vil gøre noget ved det, men han vil ikke såre sin far. Kender det fra min far af, min farmor har været en rigtig strid banan over for os til tider men har været meget svært for ham at ville indse det og gør noget ved det da det jo er hans forældre og han elsker dem.

Vil sige at i den her situation og det handler om barnet er det dig der skal sige fra syntes jeg ikke din far.

Anmeld

17. november 2009

Bondepigen

Jeg kan huske engang jeg lige så ud af øjenkrogen, at en af vores venner lige suttede på sutten inden han gav den til Emma. Hun var ca. 3 mdr. gammel og havde tabt sutten i vuggen...

Jeg sagde bare: "Du suttede ikke lige på sutten inden du gav den til Emma vel?" Så sagde han "jo, hvad da?" Og så forklarede jeg ham, hvorfor han ikke skulle gøre det... og det var så fint nok. Det forstod han godt...

Anmeld

17. november 2009

Balderson

Anonym skriver:

Baby 6 mdr .

Kære Baby

Hvis din far ikke har nosser nok til selv at fortælle det til farfar, så må din mor alså gøre det... For det er simpelhen for ulækkert.. Bare tanken giver mig kvalme.. Føj siger jeg bare...

Anmeld

17. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

Baby 6 mdr .

Kære lille..

Jeg synes din far skal komme over og føle sig stødt, muligt at det er han far - men det er ikke møg lækkert at din farfar stikker sine klamme fingre ind i din mund. FØJ. Jeg håber du en dag kan bide ham så hårdt, at der ikke er andre end dine forældre der gør det.

Hvis ikke din far siger det, må din mor altså gøre det. AD

Anmeld

17. november 2009

Anonym trådstarter

Tak for jeres gode svar alle sammen , jeg er vist nød til at skide på min mands følelser og se til mit barns side , jeg er så tosset og det er så møg ulækkert , mit barn kan ikke selv sige fra  En mund er bare så privat om man er 6 mdr el 25 år ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.