Farfar ryger ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
27 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Anonym trådstarter

Farfar ryger rigtigt mange cigaretter og vasker ikke hænder efter toiletbesøg  Og så masserer han mine gummer med sine fingre   Min mor har prøvet at sige det til min far rigtigt mange gange men far bliver så stødt fordi han er så glad for sin far .. Han lover han vil sige noget næste gang han ser det men han overser det fuldstændigt   Hvad gør vi ? ? 

Baby 6 mdr .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vidunderligeunger

det er simpelthen for ulækkert - få mor til at sige det til farfar, konsekvensen må være at farfar ikk kan lege med dig - basta!

Anmeld

16. november 2009

Ox.

BlyViol skriver:

det er simpelthen for ulækkert - få mor til at sige det til farfar, konsekvensen må være at farfar ikk kan lege med dig - basta!

Fuldstændig enig!

Mor kan jo bare sige det på en pæn måde til farfar

Jeg har også sagt det til min familie og kærestens familie at de skal vaske fingre godt og grundigt inden de begynder på sådan noget, og siger man det pænt, tager de det pænt

Anmeld

16. november 2009

RumlesMor

Mor skal sige det til pænt til Farfar, og ignorere evt. bortforklaringer. Det er dit barn, og du gør tingene på din måde... og sådan er det bare!

Bare rolig, det er de færreste der begynder at diskutere med en nybagt mor, he he  Folk ved godt at man har nogen forventninger og ideer til hvordan tingene omkring ens barn skal være - og den her er HELT inden for rammerne.

Do it!

Anmeld

16. november 2009

Vidunderligeunger

Sussie&Lilje skriver:

Fuldstændig enig!

Mor kan jo bare sige det på en pæn måde til farfar

Jeg har også sagt det til min familie og kærestens familie at de skal vaske fingre godt og grundigt inden de begynder på sådan noget, og siger man det pænt, tager de det pænt

ups - ja sig det på en pæn måde (blev bare så arig heh)...

Anmeld

16. november 2009

Ox.

BlyViol skriver:

ups - ja sig det på en pæn måde (blev bare så arig heh)...

Hehe, jamen folk burde jo også bare bruge deres sunde fornuft, men mange gør det desværre bare ikke ..

Men jeg er streng på det område, hvis jeg kan se folk er ved at stoppe deres fingre i munden på min datter spørger jeg om de har vasket fingre, self. på en pæn måde der skal ikke risikeres noget

Anmeld

16. november 2009

Anonym trådstarter

Hvorfor er det at folk tror de skal gå og stikke deres fingre ind i børns munde ??  Jeg fatter det ikke , har aldrig selv haft den trang ,,,   Rigtigt jeg må sige det næste gang , det er så ulækkert og jeg bliver så gal indvendigt at jeg faktisk hader farfar nu

Anmeld

16. november 2009

TbCp

Farmand må få taget sig sammen og få fortalt sin far at det ikke går!

Anmeld

16. november 2009

Vidunderligeunger

Sussie&Lilje skriver:

Hehe, jamen folk burde jo også bare bruge deres sunde fornuft, men mange gør det desværre bare ikke ..

Men jeg er streng på det område, hvis jeg kan se folk er ved at stoppe deres fingre i munden på min datter spørger jeg om de har vasket fingre, self. på en pæn måde der skal ikke risikeres noget

hvordan siger du det?? for jeg er sådan en type der nok ville overfalde folk og råbe " hey du der! hvor har de fingre været sidst??"

men ville gerne sige: " har du vasket fingre inden du lige putter dem i munden på ham/hende, det er bare for en sikkerhedsskyld"

Anmeld

16. november 2009

Anonym trådstarter

Syntes sgu at ligeså snart der kommer babyer i familien starter problemerne også med forældre og svigerforældre ...  Alle gør noget -vil noget -blander sig .....  Sgu til at få spat af ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.