Farfar ryger ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Ox.

BlyViol skriver:

hvordan siger du det?? for jeg er sådan en type der nok ville overfalde folk og råbe " hey du der! hvor har de fingre været sidst??"

men ville gerne sige: " har du vasket fingre inden du lige putter dem i munden på ham/hende, det er bare for en sikkerhedsskyld"

Smiler bare og siger det sådan lidt pjattet "Nåååååeh, nu har du husket fingrene, ikke?" og griner, og så løøber de ud og vasker dem hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vidunderligeunger

Sussie&Lilje skriver:

Smiler bare og siger det sådan lidt pjattet "Nåååååeh, nu har du husket fingrene, ikke?" og griner, og så løøber de ud og vasker dem hehe

det ´vil jeg huske - for min svigerfar lige lige som det er beskrævet først...

Anmeld

16. november 2009

Ox.

BlyViol skriver:

det ´vil jeg huske - for min svigerfar lige lige som det er beskrævet først...

Det er heller ikke rart når de ikke lige tænker over det, men synes den plejer at virke godt nok den med et kærligt smil og lille grin

Anmeld

16. november 2009

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Syntes bare det er noget underligt noget de så render ud og vasker dem .. Reelt skal de da bare holde fingrene for dem selv , dvs uden for barnets mund ..  Ingen kan finde ud af at vaske hænder i dag ,,,  Håndsprit skal der da også til ...   Ihhh  jeg er irriteret .

Anmeld

16. november 2009

Ox.

Syntes bare det er noget underligt noget de så render ud og vasker dem .. Reelt skal de da bare holde fingrene for dem selv , dvs uden for barnets mund ..  Ingen kan finde ud af at vaske hænder i dag ,,,  Håndsprit skal der da også til ...   Ihhh  jeg er irriteret .

Ahhh min svigermor er pædagog på en hjem for udviklingshæmmede børn, så hun ved nu godt hvordan man vasker hænder, med hygiejne, min mor har ligeledes arbejdet med handicappede osv

Men jeg vil også sige, at hvis kæresten/manden ikke gider mande sig op og sige at i ikke vil have det, så træd i kræft selv, det kan jo sagtens siges på en pæn måde.

Men kan da godt forstå du bliver irriteret! Der er heller ikke nogen der skal putte grabberne i munden på min datter uden at have vasket fingre.

Nu skal det så siges, at de eneste der gør det, er min mor, svigermor mig selv og Lilje's far. Andre "udefra" får ikke lov.

Anmeld

16. november 2009

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Ahhh min svigermor er pædagog på en hjem for udviklingshæmmede børn, så hun ved nu godt hvordan man vasker hænder, med hygiejne, min mor har ligeledes arbejdet med handicappede osv

Men jeg vil også sige, at hvis kæresten/manden ikke gider mande sig op og sige at i ikke vil have det, så træd i kræft selv, det kan jo sagtens siges på en pæn måde.

Men kan da godt forstå du bliver irriteret! Der er heller ikke nogen der skal putte grabberne i munden på min datter uden at have vasket fingre.

Nu skal det så siges, at de eneste der gør det, er min mor, svigermor mig selv og Lilje's far. Andre "udefra" får ikke lov.

Jeg vil ikke have andre end mig selv og min mand gør det .. Ser ingen grund til det ..    Jo jeg skal mane mig op når han ikke gør det ,,, Sidder som på nåle når han sidder med min guldklump .. Føj bare tanken om hvis jeg selv skulle have hans fingre i munden

Anmeld

16. november 2009

Ox.

Anonym skriver:

Jeg vil ikke have andre end mig selv og min mand gør det .. Ser ingen grund til det ..    Jo jeg skal mane mig op når han ikke gør det ,,, Sidder som på nåle når han sidder med min guldklump .. Føj bare tanken om hvis jeg selv skulle have hans fingre i munden

Kan godt forstå du har det sådan

Anmeld

16. november 2009

Slettet

Anonym skriver:

Farfar ryger rigtigt mange cigaretter og vasker ikke hænder efter toiletbesøg  Og så masserer han mine gummer med sine fingre   Min mor har prøvet at sige det til min far rigtigt mange gange men far bliver så stødt fordi han er så glad for sin far .. Han lover han vil sige noget næste gang han ser det men han overser det fuldstændigt   Hvad gør vi ? ? 

Baby 6 mdr .

AD!! Du kalder da bare en spade for en spade!  ...Sig til svigerfar at han skal stoppe punktum basta

Anmeld

16. november 2009

Stumpen

Ej få da lige det stoppet -om manden så bliver såret eller ej eller hvad han gør.. Jeg skulle dælme ikke nyde noget af at få en finger ind i min mund som smager af cigaret

Anmeld

16. november 2009

Ansemusen

Det er mega klamt hvis man ikke har vasket hænderne ordentligt først. Men ellers så synes jeg nu man skaæl lade de små sutte hvis de gør det. Har aldrig hørt om at der skulle kunne ske noget ved det  Men ville helt sikkert også stejle, hvis en ryger stak sine klamme rygerfingre uvaskede ind i mit barns mund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.