vis mig jeres flotte maver :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Mor til matilde og gustav

karina22 skriver:

hvornår skal i det, det bliver da vildt at se hva der gemmer sig.. nej vi får ike nogen, vi ved der gemmer sig en dreng mere, havde det været en pige ville vi for at se at det var 100% en pige, for så sku der købes en masse nyt jo, h hi..

jeg har jordemoder bag ved politigården, har du også det?? jeg skal derhen den 24..

jeg har jordmor ved rytter et eller andet hvis det siger dig noget, jeg skal der hen både den 25 og 26, den ene dag bare til jordmor, dagen efter til fødselsforberedelse, men det skal i vel ikke til når det er anden gang eller? synes snart vi skulle finde en dag, det kunne være så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

mariamiss6

Jeg er ikke gravid, men her er lige to billeder fra da jeg ventede Liva

Første billede uge 23

2. billede uge 26 + 2

hold da op, hun lå langt nede hva'?

Det gjorde mine drenge også meget af tiden...

1 den blå bluse, med nummer 1, 1 uge og 1 dag før fødslen. Babys vægt 2770 g

2 den sorte buse, med nummer 2, 1 uge og 2 dage før fødslen. Babys vægt 3270 g

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

marie pus skriver:

jeg har jordmor ved rytter et eller andet hvis det siger dig noget, jeg skal der hen både den 25 og 26, den ene dag bare til jordmor, dagen efter til fødselsforberedelse, men det skal i vel ikke til når det er anden gang eller? synes snart vi skulle finde en dag, det kunne være så hyggeligt

det er samme sted.. 

jeg skal til kontrol den 24 og fødselsforberedelse den 30.. surt det ikke er samme dag.. jeg har valgt at gå til det igen da jeg jo fik kejsersnt sidst og håber på at ku føde selv denne gang.. han ligger alderede med hovedet nedaf, så der er håb!

ja vi må finde en dag igen.. kunne være rigtig hyggeligt..

Anmeld

17. november 2009

TbCp

mariamiss6 skriver:

hold da op, hun lå langt nede hva'?

Det gjorde mine drenge også meget af tiden...

Det har jeg faktisk slet ikke tænkt på, men kan da egentlig godt se det på sidste af billederne...
Hun kom også allerede i uge 35+2 så måske hun allerede var godt på vej ned længe inden

Anmeld

17. november 2009

mariamiss6

TbCp skriver:

Det har jeg faktisk slet ikke tænkt på, men kan da egentlig godt se det på sidste af billederne...
Hun kom også allerede i uge 35+2 så måske hun allerede var godt på vej ned længe inden

hehe måske....

Min jordemoder (med nummer 1) sagde meget forbavset, efter en undersøgelse midt 20'erne: "hold da op han ligger godt nok langt nede, ikke helt nede i skeden, men det er tæt på, selvom han ikke står fast"

Jeg anede jo ikke noget om det og sagde bare nåh okay.... For hun sagde ikke om det havde en betydning for noget.... Men jeg havde bækkenløsning, så der var vel ikke noget at sige til at jeg havde ondt så hehe....

Anmeld

17. november 2009

H+S Skjolgborg.

NikitasMoar skriver:

Jeg vil også vise min store mave frem, selvom jeg har født, hov de kommer lidt i forkert rækkefølge

1 dag over termin

Uge 22+6

6 dage over termin (hvor min søster holdte barnedåb, Nikita blev født 4 dage senere)

ej de er gode er helt vild med det sidste billede godt nok kønt til dig....Vildt den er også flot stor..

Mvh Henriette 35+1

Anmeld

17. november 2009

N&J

Henriette.S.J. skriver:

ej de er gode er helt vild med det sidste billede godt nok kønt til dig....Vildt den er også flot stor..

Mvh Henriette 35+1

Tak..  Det er lidt sjovt, for jeg syntes faktisk da jeg så dine billeder at du havde sådan en flot mave, men tænkte også lidt om du mon fik lige så stor en mave som mig..   

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde jo læst at solarie er "tilladt" for gravide og da jeg har haft en hel masse hormonknopper på ryg og bryst ville jeg prøve at se om lidt sol kunne hjælpe. Jeg tog 10 minutter i svømmehallens solarium og var GRILLET   Jeg mærkede det dog først om aftenen hvor jeg blev koksrød i ansigtet og på brystet - man kan sagtens se det på billedet

Anmeld

17. november 2009

Mist

Billede 1 Er jeg 30+6

Billede 2 er jeg 31+6

men i dag er jeg 34+3

Men den er ikke vokset så meget siden.. Eller den er den måske nok, men ikke noget jeg syns jeg kan se..

Og sikke en masse flotte mave.

held og lykke alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.