vis mig jeres flotte maver :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

DianaMalou skriver:

her er min mave er 32+4 og fik taget billederne i søndags

den er rigtig fin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Dette er taget om morgen, den dag han skulle ud ved pks. 11 dage før termin... 03.09.08

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Frederic's moar skriver:

Dette er taget om morgen, den dag han skulle ud ved pks. 11 dage før termin... 03.09.08

hold da op en lille flot mave... hvorfor kejsersnit, hvis jeg må spørge``?

Anmeld

16. november 2009

Mor til Frederic og Freya

karina22 skriver:

hold da op en lille flot mave... hvorfor kejsersnit, hvis jeg må spørge``?

Det gør ikke spor og tak.

Han skulle ud ved pks da han under hele graviditeten havde ligget på tværs. Lige som hvis du sidder på gulvet med strakte ben og bøjer frem for at nå dine tæer. Hans ende var på min hofte og hans hoved og fødder under mine riben.

Var ikke ret langt henne før jeg kunne mærke hans hoved smutte på mine riben, når jeg bukked mig sammen.

Han ville heller ikke vendes, da de prøved på det. Så det blev ved pks. Og selvom de skar ham ud, måtte de bruge sugekop fordi hans hoved ikke ville fri under riben'ene.

Da han havde ligget sådan i så lang tid - med strakte ben, ja så lå han også med strakte ben lang tid efter han kom ud og ikke i frøstilling som de plejer....

Anmeld

16. november 2009

Michala

Synes virkelig det er sjovt at se hvor stor forskel der er på gravide maver

Jeg har også termin d. 9. februar - På billedet er jeg 27+3.

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Frederic's moar skriver:

Det gør ikke spor og tak.

Han skulle ud ved pks da han under hele graviditeten havde ligget på tværs. Lige som hvis du sidder på gulvet med strakte ben og bøjer frem for at nå dine tæer. Hans ende var på min hofte og hans hoved og fødder under mine riben.

Var ikke ret langt henne før jeg kunne mærke hans hoved smutte på mine riben, når jeg bukked mig sammen.

Han ville heller ikke vendes, da de prøved på det. Så det blev ved pks. Og selvom de skar ham ud, måtte de bruge sugekop fordi hans hoved ikke ville fri under riben'ene.

Da han havde ligget sådan i så lang tid - med strakte ben, ja så lå han også med strakte ben lang tid efter han kom ud og ikke i frøstilling som de plejer....

nichlas blev også taget ved kejsersnit fordi han lå med numsen nedaf  de banditter.. jeg sku have pks den 20-6-08 men mit vand gik den 16-6-08, så det blev aks...

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Michala skriver:

Synes virkelig det er sjovt at se hvor stor forskel der er på gravide maver

Jeg har også termin d. 9. februar - På billedet er jeg 27+3.

ja hold da op der er forskel, er det dreng eller pige?? fiin mave..

Anmeld

16. november 2009

Michala

karina22 skriver:

ja hold da op der er forskel, er det dreng eller pige?? fiin mave..

Tak! Og i lige måde! Det skulle gerne være en pige, men lå med krydsede ben, så der er en mulighed for at det er en dreng. Tror det dog ikke, da min egen fornemmelse også hele tiden har sagt en pige.

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Michala skriver:

Tak! Og i lige måde! Det skulle gerne være en pige, men lå med krydsede ben, så der er en mulighed for at det er en dreng. Tror det dog ikke, da min egen fornemmelse også hele tiden har sagt en pige.

okay, jeg venter en dreng, der er meget forskel på vores maver hva..

Anmeld

17. november 2009

Tina2

Nu er jeg godt nok ikke gravid- eller lige har født, men det her billede er fra min 2. graviditet. Taget 1½ time inden min søn blev født:-) Meget stor mave, men havde også taget MANGE kg på, og min søn vejede 4800 g, så han var også stor:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.