vis mig jeres flotte maver :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Mor til matilde og gustav

marie pus skriver:

ihh hvor skægt at se andre maver, og hvor er sin mave bare stor og flot karina;-)min er ikke ligeså fin, men den er der;-)

jeg kan ikke få billedet til at vende sig;-)øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

marie pus skriver:

det lykkedes alligevel;-)

Anmeld

17. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

marie pus skriver:

ihh hvor skægt at se andre maver, og hvor er sin mave bare stor og flot karina;-)min er ikke ligeså fin, men den er der;-)

den er da super fin... du er godt nok også vokset siden sidst var søde... det går vildt stærkt nu..

Anmeld

17. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

Hov glemt af få billederne ind*SS*.

Mvh Henriette 35+1 taget 21,4 kg på..

hold da op, er du alderede i uge 35, syntes lige jeg havde set herinde du var gravid, tiden flyver afsted.. rigtig flot mave..

Anmeld

17. november 2009

karina22 skriver:

den er da super fin... du er godt nok også vokset siden sidst var søde... det går vildt stærkt nu..

ja det går bare vildt stærkt nu, men det er dejligt er ved at vente lidt efter at man ikke skal have klemt sine ribben osv gennem kroppen;-)der er godt nok bare liv i min lille baby, og jeg kan næsten ikke vente på at se hvad det er, alle jeg snakker med osv mener det bliver en dreng, så det bliver spændende om de får ret;-)

Anmeld

17. november 2009

N&J

Jeg vil også vise min store mave frem, selvom jeg har født, hov de kommer lidt i forkert rækkefølge

1 dag over termin

Uge 22+6

6 dage over termin (hvor min søster holdte barnedåb, Nikita blev født 4 dage senere)

Anmeld

17. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

lucia skriver:

hov her var det :-)

den er bare super flot..

Anmeld

17. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

marie pus skriver:

ja det går bare vildt stærkt nu, men det er dejligt er ved at vente lidt efter at man ikke skal have klemt sine ribben osv gennem kroppen;-)der er godt nok bare liv i min lille baby, og jeg kan næsten ikke vente på at se hvad det er, alle jeg snakker med osv mener det bliver en dreng, så det bliver spændende om de får ret;-)

uhhh ja det er da vildt spændende, det kan da godt være der gemmer sig en lille bølle dreng derinde.. puha i kommer da til at dø af spænding..

Anmeld

17. november 2009

karina22 skriver:

uhhh ja det er da vildt spændende, det kan da godt være der gemmer sig en lille bølle dreng derinde.. puha i kommer da til at dø af spænding..

ja det tror jeg også, men nu har vi lige bestilt tid til 3d, da jeg er ret nervøs for den lille har det godt og fordi jeg bare så gerne vil se den igen, så der kan vi nok ikke undgå også at få kønnet, så det bliver spændende, skulle i have en 3d scanning? hvor har du egentlig jordmor henne?

Anmeld

17. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

marie pus skriver:

ja det tror jeg også, men nu har vi lige bestilt tid til 3d, da jeg er ret nervøs for den lille har det godt og fordi jeg bare så gerne vil se den igen, så der kan vi nok ikke undgå også at få kønnet, så det bliver spændende, skulle i have en 3d scanning? hvor har du egentlig jordmor henne?

hvornår skal i det, det bliver da vildt at se hva der gemmer sig.. nej vi får ike nogen, vi ved der gemmer sig en dreng mere, havde det været en pige ville vi for at se at det var 100% en pige, for så sku der købes en masse nyt jo, h hi..

jeg har jordemoder bag ved politigården, har du også det?? jeg skal derhen den 24..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.