Er jeg meget stor som gravid ;) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

frk andreasen

hold da hel op en stor flot mave du har dig der Jeg tror det er fordi du ikke er så høj at den ser så stor ud. men det klæder dig skam at være gravid

knus tanja 22+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

maria_wlt

Du har helt klart en rigtig strup mave som mig selv... og jeg kan kun de flere af de andre ret.. Det klæder dig virkelig at være gravid..

Anmeld

15. november 2009

Lærke90

tasse skriver:

tak. men der er også nnogle ugers forskel, på os så det er nok oss derfor der er forskel på mavserne

ja det ville heller ikke være sjovt a være lille og veje hvad jeg vejer nu så ville man først få problemer tror jeg, og så længe du har sån en flot babymave og det ikke bare er flæsk så er det ingen skam med en stor mave 

krammer

Det er selvfølgelig rigtig nok, men synes min mave var lidt større da jeg var 27 uger henne. Det er ligesom at det var der det startede med den mega mave som bare voksede helt vildt fra uge til uge

Anmeld

15. november 2009

luckas-mor

glæder mig til jeg når til hvor du er nu
og kan også mærke at min mave vokser med stor fart nu
og hvis den ska være meget større må den meget gerne være så fin som din

Anmeld

15. november 2009

Lærke90

Hold op hvor er det dejligt at så mange har svaret.. Tak for jeres søde ord. Det gjorde mig jo helt i godt humør

Men så fik jeg da bekraftet at den er stor men at jeg vist godt kan bære den med stolthed. Tak i skønne tøser.  

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Jeg vil bare blive SÅ glad hvis jeg får så smuk og stor en mave som dig  Den kan du altså roligt være stolt af! Og jeg synes ikke det ligner at det er fedt du har taget på. Din vægtøgning på 13 kilo er ganske fint når du vejde så lidt som du gjorde inden du blev gravid! Synes du er smuk altså

Anmeld

15. november 2009

mor-til-vanessa

når man kigger på din og så min er der stor forskel. men din mave sidder flot. er jo også forskelligt hvordan folk er gravide. synes stadig det er en flot mave du har

Anmeld

15. november 2009

Mullemus86

Jo, vil da sige den er lidt stor  Men, tror som de fleste andre også, at det er pga. din højde, at den synes så stor.. Synes i hvert fald det er en sindssyg flot mave..!

Anmeld

15. november 2009

H+S Skjolgborg.

Lærke90 skriver:

Ja nu bliver jeg næsten nød til at spørge jer herinde, da jeg gentagende gange får kommentarer fra folk

Er jeg meget stor som gravid ? Kan godt se at min mave er større end mange andres, men er da begyndt at være bange for at det er mad som har sat sig på maven, selvom det meste fylde sidder lige midt på mavsen

Vejede 55kg før (bmi 21-22) og vejer nu 68 kg og er 36+0 henne. Min kæreste siger at det nok er fordi jeg ikke er særlig og høj og generelt har været lille at det ser så voldsomt ud. Det er jo ikke længere Lærke med maven MEN maven med Lærke

Min mor synes efterhånden at jeg er så stor at der burde være tvillinger. Min jordemor har dog sagt igennem hele min graviditet at jeg har haft rigtig godt med fostervand, så måske det er det som fylder sammen med den lille bebs.

Men tung ja det er maven sku

Syntes du ser meget pæn og har en meget fin størrelse af en der er 36+0 og 68 kg er ingen ting*SS*....

Jeg er oppe op 71,5 kg nu og veje 50,5 i uge 4+5 henne*SS*..

Mvh henriette 34+6 og +21 kg nu..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2009

H+S Skjolgborg.

Lærke90 skriver:

Ja nu bliver jeg næsten nød til at spørge jer herinde, da jeg gentagende gange får kommentarer fra folk

Er jeg meget stor som gravid ? Kan godt se at min mave er større end mange andres, men er da begyndt at være bange for at det er mad som har sat sig på maven, selvom det meste fylde sidder lige midt på mavsen

Vejede 55kg før (bmi 21-22) og vejer nu 68 kg og er 36+0 henne. Min kæreste siger at det nok er fordi jeg ikke er særlig og høj og generelt har været lille at det ser så voldsomt ud. Det er jo ikke længere Lærke med maven MEN maven med Lærke

Min mor synes efterhånden at jeg er så stor at der burde være tvillinger. Min jordemor har dog sagt igennem hele min graviditet at jeg har haft rigtig godt med fostervand, så måske det er det som fylder sammen med den lille bebs.

Men tung ja det er maven sku

Syntes du ser meget pæn og har en meget fin størrelse af en der er 36+0 og 68 kg er ingen ting*SS*....

Jeg er oppe op 71,5 kg nu og veje 50,5 i uge 4+5 henne*SS*..

Mvh henriette 34+6 og +21 kg nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.