Er jeg meget stor som gravid ;) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Lærke90

NikitasMoar skriver:

Hvor er det en flot stor mave.. men ja jeg tror også at det er højden på dig især hvis du har en lille overkrop så kan du se rigtig stor ud.. Jeg tog kun 9 kg på under hele graviditeten og det var kun barn, moderkage, fostervand mm, så det tror jeg ikke du skal tænke så meget på..

smider lige et billede ind hvis jeg kan så kan du jo sammenligne men jeg blev konstant spurgt om jeg skulle have tvillinger  nej blot et stort barn, der blev skudt til at veje 3800 to dage inden hun blev født og vejede 4620..

Hold da op en lille basse - det er jo en rigtig baby der så kommer ud

Flot mave. Man kan specielt se hvor flot den strutter på det nederste billed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

birgittemarie

Lærke90 skriver:

Mange tak for komplimentet , og det er helt okay at du kommer ud med dine frustrationer.

Det er godt nok ikke noget som irriterer mig meget, men er dog noget jeg tænker over hver gang den bliver kommenteret  

Men grunden til at jeg nok tænker så meget over det er fordi jeg altid har gået meget op i min krop og været på en "evig" slankekur. Men hvad pokker hellere en stor mave og en lille bebs i sidste ende end ingen bebs også have den gamle figur  

Jeg forstår godt, du tænker over det, men mht om den bliver ved at være der bagefter, tror jeg også roligt, du kan regne med, at den forsvinder med barn og fostervand. Specielt når du ikke har taget mere end 13 kg. på. Min mave forsvandt i hvert fald også med fødslen, første gang jeg var gravid.

Anmeld

15. november 2009

Lærke90

birgittemarie skriver:

Jeg forstår godt, du tænker over det, men mht om den bliver ved at være der bagefter, tror jeg også roligt, du kan regne med, at den forsvinder med barn og fostervand. Specielt når du ikke har taget mere end 13 kg. på. Min mave forsvandt i hvert fald også med fødslen, første gang jeg var gravid.

Hold da op .. dejligt at høre at I er flere som har haft den oplevelse efter fødslen, så er der vist ikke noget at være bange for - ellers må jeg jo bare have lidt slaske mave til at starte med

Anmeld

15. november 2009

luckas-mor

hold da op en super flot mavse

tror også det er pga du ikke er så høj den ser så stor ud for 13kg er jo ikke noget a tage på forhold til mavens str

du kan se min da jeg var i 22+ idag er jeg lige ved a være 27+ og har taget 19 kg på, og var normal vægtig og men et normalt bmi også men er så godt 15cm højere end dig

så tror det er højden

men super flot mavse

kramm natascha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2009

Lærke90

tasse skriver:

hold da op en super flot mavse

tror også det er pga du ikke er så høj den ser så stor ud for 13kg er jo ikke noget a tage på forhold til mavens str

du kan se min da jeg var i 22+ idag er jeg lige ved a være 27+ og har taget 19 kg på, og var normal vægtig og men et normalt bmi også men er så godt 15cm højere end dig

så tror det er højden

men super flot mavse

kramm natascha

tak skal du have og i lige måde - det er godt nok en fin mave du har må jeg nok sige..

Men kan godt se der er noget mere forskel. Men ja synes heller ikke 13 kg var så meget, men generelt skal vi små hobbitter jo også bare veje noget mindre

Anmeld

15. november 2009

luckas-mor

tak. men der er også nnogle ugers forskel, på os så det er nok oss derfor der er forskel på mavserne

ja det ville heller ikke være sjovt a være lille og veje hvad jeg vejer nu så ville man først få problemer tror jeg, og så længe du har sån en flot babymave og det ikke bare er flæsk så er det ingen skam med en stor mave 

krammer

Anmeld

15. november 2009

lulle1985

nej nu tør jeg næsten ikke tænke på hvor stor jeg kommer til og se ud er selv kun 156 høj og er buttet i forvejen men syntes det er en meget fin mave du har, og syntes bestemt den klæder dig men tror også det har noget med højden og gøre...

knus louise der er knap så gravid endnu

Anmeld

15. november 2009

lillemunk

Lærke90 skriver:

Ja nu bliver jeg næsten nød til at spørge jer herinde, da jeg gentagende gange får kommentarer fra folk

Er jeg meget stor som gravid ? Kan godt se at min mave er større end mange andres, men er da begyndt at være bange for at det er mad som har sat sig på maven, selvom det meste fylde sidder lige midt på mavsen

Vejede 55kg før (bmi 21-22) og vejer nu 68 kg og er 36+0 henne. Min kæreste siger at det nok er fordi jeg ikke er særlig og høj og generelt har været lille at det ser så voldsomt ud. Det er jo ikke længere Lærke med maven MEN maven med Lærke

Min mor synes efterhånden at jeg er så stor at der burde være tvillinger. Min jordemor har dog sagt igennem hele min graviditet at jeg har haft rigtig godt med fostervand, så måske det er det som fylder sammen med den lille bebs.

Men tung ja det er maven sku

Super flot mave og dejlig stor

Jeg er kun 12 uger henne men ligner en der er i uge 20.

Held og lykke med det hele her fra mig

Anmeld

15. november 2009

jillkolsbjerg

Lærke90 skriver:

Ja nu bliver jeg næsten nød til at spørge jer herinde, da jeg gentagende gange får kommentarer fra folk

Er jeg meget stor som gravid ? Kan godt se at min mave er større end mange andres, men er da begyndt at være bange for at det er mad som har sat sig på maven, selvom det meste fylde sidder lige midt på mavsen

Vejede 55kg før (bmi 21-22) og vejer nu 68 kg og er 36+0 henne. Min kæreste siger at det nok er fordi jeg ikke er særlig og høj og generelt har været lille at det ser så voldsomt ud. Det er jo ikke længere Lærke med maven MEN maven med Lærke

Min mor synes efterhånden at jeg er så stor at der burde være tvillinger. Min jordemor har dog sagt igennem hele min graviditet at jeg har haft rigtig godt med fostervand, så måske det er det som fylder sammen med den lille bebs.

Men tung ja det er maven sku

ja hold da op den er da lidt stor...men den er jo super flot....det sidder jo lige på mavsen det hele;-) jeg synes i hvert fald at du er smuk;-) men så spørger jeg bare igen......den må være godt tung for ryggen den fine mavse;-)

knus jill

Anmeld

15. november 2009

Unalisa

jaa folk er bare underlige.. jeg er også 36+2 og har ikke nær så flot mave som dig. Man kan nærmest ikke se det på mig og ja jeg får også mærkelige kommentar fra folk som ved at jeg er gravid. nøj, det må være et lille barn du bære på, er du sikker babyen har det godt,, tror du ikke den er hold op med at vokse. tja som om det ikke var noget der allérede ikke bekymrede mig,selvom jeg ved min lille dreng er stor og har det godt, så bliver man også bekymret pga.alle de kommentar fra folk.jeg startede som normalvægt(bmi 22. og har indtilvidere taget 12 kg på. er også 175cm,

Man kan ikke regne med folk. alle bliver mindet om deres gravide-lille/stor mave. så bare rolig du er helt normal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.