Fortæl eller vis de mest fantastiske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Becks

Frederic's moar skriver:

tusind tak...

Syntes også det er træls at vi går vinter i møde, så den bliver gemt væk... Men den bliver vist i motions center..

Syntes også den er sej, folk i nogle forretninger har været henne og spørge til den. Ingen anden har jo en magen til..

Den jeg har på lænden, fik jeg lavet i Tyrkiet sidste år, og ham der tatoverede mig, havde også fået tatoveret sine børn på begge arme, og de var bare SÅÅÅ flotte.. Så jeg har besluttet mig for, at når jeg får børn, så skal jeg også have lavet dem, og finder jeg ikke nogen der kan lave dem så flot som hans, ja så tager jeg derned og får dem lavet hih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

N&J

Tullen85 skriver:

Jamen jeg er rigtig glad for min egen, den er dog ikke helt færdig, skal ende på hoften... :-D (blomster)

Desuden har min lillebror lige fået den absolutte flotteste tattovering jeg nogensinde har set... Den er ikke færdig men synes stadig lige i skulle se den... :-D

Jeg satser på at den øverste er storebrors og den nedeste er din men flotte det er de.. 

Anmeld

17. november 2009

N&J

Frederic's moar skriver:

Her min.... Fik den i morsdags gave. Siden er øret blevet rettet til og hans navn er kommet under. Har planer om at få hans fødsels dag på også.

Jeg er stolt af den.

Eva Mus i tønder (tattoo zone) har lavet den.

Er bare helt vild med real life tatoveringer og syntes den er så flot, men er virkelig bare en kylling, så mine (den jeg har og dem jeg skal have) er små.. så smerten hurtigt er overstået.. 

Anmeld

17. november 2009

N&J

Tjuhl skriver:

nu fandt jeg solsikketatoveringen

Kan godt forstå du faldt for den, den er enorm smuk.. anderledes og smuk

Anmeld

17. november 2009

Mor til Frederic og Freya

NikitasMoar skriver:

Er bare helt vild med real life tatoveringer og syntes den er så flot, men er virkelig bare en kylling, så mine (den jeg har og dem jeg skal have) er små.. så smerten hurtigt er overstået.. 

... tusind tak. har sagt til manden at han skal have lavet knægtens hånd eller fodaftryk som tattoo, med navn og fødselsdag...

Anmeld

17. november 2009

N&J

Frederic's moar skriver:

... tusind tak. har sagt til manden at han skal have lavet knægtens hånd eller fodaftryk som tattoo, med navn og fødselsdag...

det var da en super ide.. den fylder jo heller ikke så meget, det kan være jeg tyvstjæler den ide.. 

Anmeld

17. november 2009

Mor til Frederic og Freya

NikitasMoar skriver:

det var da en super ide.. den fylder jo heller ikke så meget, det kan være jeg tyvstjæler den ide.. 

det gør du bare, for selvom den kan 'genbruges' vil det jo aldrig blive det samme...

Anmeld

17. november 2009

Nanna1985

Her er min mands tattoo, han fik den lavet på vores bryllupsrejse til Spanien I Maj måned 2009.. Synes den er MEGA smuk.. På den anden arm skal der stå Mercedes..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.