Fortæl eller vis de mest fantastiske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

SHERO

Jamen jeg er rigtig glad for min egen, den er dog ikke helt færdig, skal ende på hoften... :-D (blomster)

Desuden har min lillebror lige fået den absolutte flotteste tattovering jeg nogensinde har set... Den er ikke færdig men synes stadig lige i skulle se den... :-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

A.

Sussie&Lilje skriver:

Der ligger en tatovør i Odense som jeg har fået anbefalet af mange efterhånden, de skulle være ekstremt dygtige, så de får lov at lave den når jeg når så langt, men den bliver dyr, så skal have sparet en masse penge sammen først ..

http://odensetattoostudio.dk/index.php?side=gallery

åber at du skal lave den hos HP han er sååååååååååååå dygtig han har lavet min den jeg har på skulderen synes at han er den bedste

Anmeld

15. november 2009

TbCp

Min lillebror er ved at få lavet en på ryggen. Det er et stort kors med blomster forneden og så skal vores søsters fødselsdato og dødsdato stå der.
Den er ikke færdig endnu, glæder mig til at se det endelige resultat.
Jeg ville gerne have lavet 3 stk. men har endnu ikke fået taget mig sammen

Anmeld

15. november 2009

A.

ja men jeg er glad for mine egne på min underarm står MATHINUS og hans fødselsdato på min skulder har ejg en sommerfugl og på min brust  har jeg A og så skal jeg lave den der bare på ryggen istedfor og er også helt vild med de læber

Anmeld

15. november 2009

Prinsessens'Mor<3

her er min den er tegnet af min kærestes svoger der har designet den den har to M'er i sig for Mike og Malene (mig og min forloved)

Men søster har den 3. billed på maven og betyder fødsel, liv og død (tror jeg, sådan ca)

Anmeld

15. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Her min.... Fik den i morsdags gave. Siden er øret blevet rettet til og hans navn er kommet under. Har planer om at få hans fødsels dag på også.

Jeg er stolt af den.

Eva Mus i tønder (tattoo zone) har lavet den.

Anmeld

15. november 2009

Becks

Jeg har denne her på lænden, er super glad for den..

Denne på venstre håndled som er en delfin med mit forbogstav i...

Denne på mit højre håndled somsymbolisere min far og med mit årstal under..

Har så en på skulderbladet, som er mit stjernetegn på kinnesisk, én lige over højre bryst som også er et kinnesisk tegn..

Kunne godt tænke mig, når jeg får børn, at få tatoveret dem et sted på kroppen...

Anmeld

15. november 2009

Becks

Frederic's moar skriver:

Her min.... Fik den i morsdags gave. Siden er øret blevet rettet til og hans navn er kommet under. Har planer om at få hans fødsels dag på også.

Jeg er stolt af den.

Eva Mus i tønder (tattoo zone) har lavet den.

WOW, hvor er den smuk

Anmeld

15. november 2009

oo

nu fandt jeg solsikketatoveringen

Anmeld

15. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Tutter skriver:

WOW, hvor er den smuk

tusind tak...

Syntes også det er træls at vi går vinter i møde, så den bliver gemt væk... Men den bliver vist i motions center..

Syntes også den er sej, folk i nogle forretninger har været henne og spørge til den. Ingen anden har jo en magen til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.