Fortæl eller vis de mest fantastiske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.076 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. november 2009

N&J

Skøre eller smukke tatoveringer I har eller har set..

Blev lige inspireret af en anden tråd og kom så til at tænke på at jeg engang til en fest mødte en pige, der havde fået tatoveret en mand med en græsslåmaskine lige over "måtten".. det var altid vildt sjovt.. og modigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Dictes mor

Min veninde har en, som jeg synes er meget fin og sød. Det er et aftryk af hendes første hunds pote og så med forbogstavet på hendes tre hunde, den er meget fin.

Anmeld

15. november 2009

Ox.

Denne tatovering er jeg ved at spare sammen til, jeg elsker tatoveringer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2009

N&J

Sussie&Lilje skriver:

Denne tatovering er jeg ved at spare sammen til, jeg elsker tatoveringer

Hold da op hvor er den bare smuk, stor godt nok, men smuk, hvor i landet skal du have lavet den henne, sys nemlig der er meget få steder hvorfra farverne holder sådan okey..

Anmeld

15. november 2009

Ox.

NikitasMoar skriver:

Hold da op hvor er den bare smuk, stor godt nok, men smuk, hvor i landet skal du have lavet den henne, sys nemlig der er meget få steder hvorfra farverne holder sådan okey..

Der ligger en tatovør i Odense som jeg har fået anbefalet af mange efterhånden, de skulle være ekstremt dygtige, så de får lov at lave den når jeg når så langt, men den bliver dyr, så skal have sparet en masse penge sammen først ..

http://odensetattoostudio.dk/index.php?side=gallery

Anmeld

15. november 2009

oo

nu kan jeg ikke finde billedet, men en af mine venners venner har en tatovering på albuen som er en solsikke. så er selve albuen - hvis man bøjer den, blomsterhovedet og så går der kronblade ud fra der. i sort/hvid. den syntes jeg er viiiiiiildt flot min søster har lige fået tatoveret en lang tekst ned ad hele ryggen, og min kusine har en stor en på hele overarmen, sådan en rigtig sømandstatoo min ene svoger har mange tatoveringer og min egen kære husbond har en rød stjerne med hammer og segl i gul på underarmen. Jeg syntes tatoveringer er flotte, ofte imponerende!, men jeg har slet ikke lyst til at få en selv.

forresten, men jeg søgte efter den blomster tattoo fandt jeg lige dette billede, som måske er den tatovering du snakker om?

Anmeld

15. november 2009

N&J

Tjuhl skriver:

nu kan jeg ikke finde billedet, men en af mine venners venner har en tatovering på albuen som er en solsikke. så er selve albuen - hvis man bøjer den, blomsterhovedet og så går der kronblade ud fra der. i sort/hvid. den syntes jeg er viiiiiiildt flot min søster har lige fået tatoveret en lang tekst ned ad hele ryggen, og min kusine har en stor en på hele overarmen, sådan en rigtig sømandstatoo min ene svoger har mange tatoveringer og min egen kære husbond har en rød stjerne med hammer og segl i gul på underarmen. Jeg syntes tatoveringer er flotte, ofte imponerende!, men jeg har slet ikke lyst til at få en selv.

forresten, men jeg søgte efter den blomster tattoo fandt jeg lige dette billede, som måske er den tatovering du snakker om?

Ja det var noget lignende den, hendes var bare større.. det er lidt ærgeligt at du ikke har et billede af den med solsikken, for den lyder virkelig interessant..

Anmeld

15. november 2009

N&J

Sussie&Lilje skriver:

Der ligger en tatovør i Odense som jeg har fået anbefalet af mange efterhånden, de skulle være ekstremt dygtige, så de får lov at lave den når jeg når så langt, men den bliver dyr, så skal have sparet en masse penge sammen først ..

http://odensetattoostudio.dk/index.php?side=gallery

Jeg fik anbefalet en i hensingør, min søsters mand har fået lave mange der i farver.. og jeg har ihvertfald 3 mere jeg skal have lavet.. men jeg er en kylling, så jeg skal helst nå og glemmer hvor ondt det gør indimellem de forskellige tatoveringer..

Anmeld

15. november 2009

Ox.

NikitasMoar skriver:

Jeg fik anbefalet en i hensingør, min søsters mand har fået lave mange der i farver.. og jeg har ihvertfald 3 mere jeg skal have lavet.. men jeg er en kylling, så jeg skal helst nå og glemmer hvor ondt det gør indimellem de forskellige tatoveringer..

Haha ja, tror nu også den her kommer til at gøre rigtig ondt, jeg har 3 i forvejen, og den sidste jeg fik lavet gjorde rigtig ondt synes jeg puuuuha, men det er bare med at bide tænderne sammen for mit vedkommende hehe

Anmeld

15. november 2009

oo

ja, jeg må lige se om jeg ikke kan finde den

nu faldt jeg lige over en til, som er spøjs...flot, men spøjs:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.