en af de gode...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Jamen jeg forstår skam udmærket.... Vi har ho hvis de samme briller på hertil aften

hahaha ja det tror jeg ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

hahaha ja det tror jeg ...

For ramme de rigtige taster kan vi da ikke... Hverken du eller jeg. hihihihihi.....

Anmeld

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

For ramme de rigtige taster kan vi da ikke... Hverken du eller jeg. hihihihihi.....

Hahahah nej den går ikke helt godt... og når vi så samtidig sidder og skriver til hinanden på to forskellige tråde så skal det da gå galt

De mangler sgu en chat herinde

Anmeld

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hahahah nej den går ikke helt godt... og når vi så samtidig sidder og skriver til hinanden på to forskellige tråde så skal det da gå galt

De mangler sgu en chat herinde

Ja der går nemlig så.... -Og en citer alle. (af trådstarteren)

Men så kan vi jo svare i den ene mens den anden svare i den anden, skide smart... Ingen spild tid

piiist tror der kravler noget rundt inde i muren bag mig. der kommer mærkelige lyde derfra

Anmeld

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Ja der går nemlig så.... -Og en citer alle. (af trådstarteren)

Men så kan vi jo svare i den ene mens den anden svare i den anden, skide smart... Ingen spild tid

piiist tror der kravler noget rundt inde i muren bag mig. der kommer mærkelige lyde derfra

åh åh lyder lidt creepy.....

Vi har også meget mærkelige lyde på vores loft, lige over soveværelset... Lyder som om der løber nogle frem og tilbage.... jeg tror det er nisser

btw er du på msn??? det er måske nemmere at snakke der

Anmeld

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

åh åh lyder lidt creepy.....

Vi har også meget mærkelige lyde på vores loft, lige over soveværelset... Lyder som om der løber nogle frem og tilbage.... jeg tror det er nisser

btw er du på msn??? det er måske nemmere at snakke der

Jeps ja. har du stadig min mail adresse?

Du bliver nødt til at tilføje mig, for jeg kan ikke hitte ud af hvordan man gør.

Hehe nisser på loftet.... *Fnis*

Anmeld

15. november 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ajjj Karina... det er sgu lidt trist sådan noget...

mon ikke jeg og LIVA THE DIVA skulle kigge ud til dig en dag
har jo aldrig nået at se Nicoline IRL

tak søde... jeg er kun trist over det nogen gange... det er jo i bund og grund min egen skyld... delvist:0) i er velkomne

Anmeld

15. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

dage er hvad jeg har i dag

Malucca er afleveret ved mormor og morfar, da jeg ikke har sovet i hhmmm tja i hvert fald lang tid, pga. Malucca har været syg og har ment vi skulle holde fest hver nat i 3-5 timer (måske er det 2 eller 3 uger)

Åbner min fb, ser at dejlige Trine havde hele 3 pulleræg Blev monster glad og fik kriller i mavsi (da jeg havde tude af over det)

Shoppet lidt i centret, har fået min julefrokost kjole ind af døren. (Damn jeg bliver hot

Fik totalt griner over et par i Bilka: Hun, skat skal vi ha´sorte, lilla og guld lys eller bare sorte og lilla.... Ham     

Åh har bare en af de dage hvor man bare er tralalalajjjj glad. Har sunget hele dagen.

Ih altså hvor er det altså bare en dejligt at være "en" Trine idag. Håber også det er skønt at være lige præcis dig idag.

Trine med en flaske rødvin.

Ps. any one der ved hvor pokker jeg kan opstøve en vinterjakker i str. 68????? (har været I alle butikker, og de har ingen

Skøn dag du har haft dig, hva' søde Trine-mor?? Den er dig sgu' velundt.

Jeg må hellere komme op til dig en dag, og give dig et lille kursus i Trendsales, så du kan komme i gang med shopperiet.

Knus Mette

Anmeld

16. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Skøn dag du har haft dig, hva' søde Trine-mor?? Den er dig sgu' velundt.

Jeg må hellere komme op til dig en dag, og give dig et lille kursus i Trendsales, så du kan komme i gang med shopperiet.

Knus Mette

Du er -lig velkommen til enhver tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.