en af de gode...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
38 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Klumpe-dumpe

dage er hvad jeg har i dag

Malucca er afleveret ved mormor og morfar, da jeg ikke har sovet i hhmmm tja i hvert fald lang tid, pga. Malucca har været syg og har ment vi skulle holde fest hver nat i 3-5 timer (måske er det 2 eller 3 uger)

Åbner min fb, ser at dejlige Trine havde hele 3 pulleræg Blev monster glad og fik kriller i mavsi (da jeg havde tude af over det)

Shoppet lidt i centret, har fået min julefrokost kjole ind af døren. (Damn jeg bliver hot

Fik totalt griner over et par i Bilka: Hun, skat skal vi ha´sorte, lilla og guld lys eller bare sorte og lilla.... Ham     

Åh har bare en af de dage hvor man bare er tralalalajjjj glad. Har sunget hele dagen.

Ih altså hvor er det altså bare en dejligt at være "en" Trine idag. Håber også det er skønt at være lige præcis dig idag.

Trine med en flaske rødvin.

Ps. any one der ved hvor pokker jeg kan opstøve en vinterjakker i str. 68????? (har været I alle butikker, og de har ingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

oo

jaaaaa! jeg sætter STOR pris på din sangindsats idag, og som du jo ved, så hjalp det

men nøøøøøj hvor kunne jeg godt drikke et glas rødvin lige nu

forresten VI VIL SE BILLEDER af the hot mama!!

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

Må være ovenud skønt med sådan en dag, sådan en burde alle bare have.

Hehe stakkels mand Spørger man da heller ikke en mand om 

Uhh, vinterjakke. Bum bum. Har du været i alle butikker, hvad med nettet? Vi brugte heldragt i blød stof da han var så lille.

Men ved da at der er mange der har haft en i den str

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jaaaaa! jeg sætter STOR pris på din sangindsats idag, og som du jo ved, så hjalp det

jeps og jeg er så GLAD på jeres vegne.... (men synes det er lidt synd for alle dem der har hørt på mig idag og min klang) *LOOOOL*

Jeps billeder skal du få..... Den 27. Når jeg er dullet op til lir

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Drikker bare et glas for dig.... SKÅÅÅÅL

Anmeld

14. november 2009

oo

malucca09 skriver:

Drikker bare et glas for dig.... SKÅÅÅÅL

SKÅÅÅÅÅL, tante lilla

Anmeld

14. november 2009

Ni-ko-li-ne

den her:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15472072&forum=364&road=&search=;i=1;f=364%29;s=68;t=$jakke$;&sort=ID%20DESC&status=1

og den her:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15392778&forum=364&road=&search=;i=1;f=364%29;s=68;t=$jakke$;&sort=ID%20DESC&status=1

helt bestemt denne:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15345865&forum=364&road=&search=;i=1;f=364%29;s=68;t=$jakke$;&sort=ID%20DESC&status=1

Anmeld

14. november 2009

MORJESPERSEN

Det er bare dejligt at høre du er i godt humør og nyder tilværlsen... Kom sådan til at grine af det par i bilka, måtte bare lige læse det for manden.. Ved hvad hanb sagde, jamen Fie det kunne jo lige så godt have været os

Jeg har en vinter jakke i str 62 men stor i størlsen, den er rigtig sød og lyserød, den må i gerne låne man kan ikke se den har været brugt da de kun har haft den på få gange... Jeg kan sende den til dig.

Skål!!

Hyg dig på sådan en dejlig lørdag aften

Ja og laura har kun været tilpas i dag så hun er flyttet ind til søster igen og de snok sover..

Skulle hilse fra SOEN

Anmeld

14. november 2009

Ni-ko-li-ne

vi har fået andesteg med Martin´s forældre og vin '

og så har jeg fået en aftale i hus d. 27 med min eneste veninde:0) vi skal i biffen og se "Luftkastellet der sprængtes" jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Må være ovenud skønt med sådan en dag, sådan en burde alle bare have.

Hehe stakkels mand Spørger man da heller ikke en mand om 

Uhh, vinterjakke. Bum bum. Har du været i alle butikker, hvad med nettet? Vi brugte heldragt i blød stof da han var så lille.

Men ved da at der er mange der har haft en i den str

Stod også lige så stille og kikkede på dem... -Og så gav jeg mig til at grine højt.... -og så gik jeg videre og sang Allllll I waaaant for chrismas. (s*u da meget godt det var julepynt afd.)

Jamen kære søde dig, så lille (af alder) er hun jo heller ikk, hun bliver jo 9 mdr. lige om lidt. og en fleece er for koldt, når vi gynger og går tur og hun sidder op i bvén.

Hun har en dunjakke, men den er hvis mere til pynt, end den er praktis 

Måske jeg kan finde noget på nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.