en af de gode...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

tjaeeee jeg er flyttet mange gange.... så de er faldet fra.... og der er ikke rigtig nogen lige her.... i er alle såååå langt væk.... desværre....

men jeg håber jeg snart kan blive rask og komme ud til nogen aktiviteter så jeg kan finde en omgangskreds

Vi må ski øver os i at krølle Dk sammen!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Bondepigen

Haha Trine...du er for skøn! Nyd dit vin og vær lalleglad, og sov godt, når du når dertil.

Du trænger da vist til at få slappet af efter 2-3 ugers fest   om natten......

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Haha Trine...du er for skøn! Nyd dit vin og vær lalleglad, og sov godt, når du når dertil.

Du trænger da vist til at få slappet af efter 2-3 ugers fest   om natten......

Tak Smukke

men nu er jeg altså ved at være game over. og i morgen skal jeg ud og lege med andre mamser og bebeser. Glæder mig. Men må heller hoppe på hylden. Og få 9-10 timer i streg. Juuubbbiiiiiiiiiiii.

Nat nat dejlige dig

Anmeld

14. november 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Tak Smukke

men nu er jeg altså ved at være game over. og i morgen skal jeg ud og lege med andre mamser og bebeser. Glæder mig. Men må heller hoppe på hylden. Og få 9-10 timer i streg. Juuubbbiiiiiiiiiiii.

Nat nat dejlige dig

Nat nat søde. Sweet dreams...

Anmeld

15. november 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

tjaeeee jeg er flyttet mange gange.... så de er faldet fra.... og der er ikke rigtig nogen lige her.... i er alle såååå langt væk.... desværre....

men jeg håber jeg snart kan blive rask og komme ud til nogen aktiviteter så jeg kan finde en omgangskreds

Ajjj Karina... det er sgu lidt trist sådan noget...

mon ikke jeg og LIVA THE DIVA skulle kigge ud til dig en dag
har jo aldrig nået at se Nicoline IRL

Anmeld

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

dage er hvad jeg har i dag

Malucca er afleveret ved mormor og morfar, da jeg ikke har sovet i hhmmm tja i hvert fald lang tid, pga. Malucca har været syg og har ment vi skulle holde fest hver nat i 3-5 timer (måske er det 2 eller 3 uger)

Åbner min fb, ser at dejlige Trine havde hele 3 pulleræg Blev monster glad og fik kriller i mavsi (da jeg havde tude af over det)

Shoppet lidt i centret, har fået min julefrokost kjole ind af døren. (Damn jeg bliver hot

Fik totalt griner over et par i Bilka: Hun, skat skal vi ha´sorte, lilla og guld lys eller bare sorte og lilla.... Ham     

Åh har bare en af de dage hvor man bare er tralalalajjjj glad. Har sunget hele dagen.

Ih altså hvor er det altså bare en dejligt at være "en" Trine idag. Håber også det er skønt at være lige præcis dig idag.

Trine med en flaske rødvin.

Ps. any one der ved hvor pokker jeg kan opstøve en vinterjakker i str. 68????? (har været I alle butikker, og de har ingen

Mmmmm rødviiiiin!

Det har jeg ikke kunne drikke i mange år fordi jeg fik så voldsom migræne af det.

Men nu har vi fundet en vin som både smager godt, som ikke giver mig migræne og som er til at betale

Anmeld

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Ajjj Karina... det er sgu lidt trist sådan noget...

mon ikke jeg og LIVA THE DIVA skulle kigge ud til dig en dag
har jo aldrig nået at se Nicoline IRL

Synes jeg I to madamer skal  Det ville glæde mig, for ja det er ski trist.

Dejligt at I har fundet en vin??? Vil du dele mærket eller er det en Diva hemmelighed

Anmeld

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Synes jeg I to madamer skal  Det ville glæde mig, for ja det er ski trist.

Dejligt at I har fundet en vin??? Vil du dele mærket eller er det en Diva hemmelighed

haha nej det er det ikke

Det er en spanks vin som hedder El' Paso. Dejlig frugtsmag

Anmeld

15. november 2009

TbCp

TbCp skriver:

haha nej det er det ikke

Det er en spanks vin som hedder El' Paso. Dejlig frugtsmag

Nåja og hvis jeg så ikke havde drukket så  meget af den kunne jeg måske også stave

Anmeld

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Nåja og hvis jeg så ikke havde drukket så  meget af den kunne jeg måske også stave

Jamen jeg forstår skam udmærket.... Vi har ho hvis de samme briller på hertil aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.