man bliver lidt glad ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Jeg kan godt selv se det..............!!! Det er en gang ynk fra mig for tiden. Hold kæft mand..........jeg kan godt forstå hvis i andre snart ikke gider læse mere af mit ævl. Men dette år har altså ikke lige været mit lykkeår.

hold på søde Mette.... jeg synes i alt fald du er sød.... vi må bare konstatere at der er mennesker som er enormt egoistiske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

ja...... det kan man tænke..... de er STRIDE!! siger jeg bare! de tror slet ikke på at jeg fejler noget som helst

OMG!

Nå måske er det også bare bedre at komme væk derfra så!

Men hvor er det da skide ærgeligt det skal ske på den måde!

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

WTF hvad skete der lige der?

jeg måtte knapt sygemelde mig under graviditeten.... fik en advarsel osv som HK måtte få den til at trække tilbage ved at true med retssag om chikane....

de har ikke på nogen måde sagt tillykke med Nikoline nogensinde, de troede ikke på at jeg var syg nok til at jeg kunne gemme resten af min barsel og blive sygemeldt så jeg kunne få lidt glæde ud af de sidste uger....  de ville have min barsel skulle slutte d. 9. den sluttede d. 22.... hvor jeg så fik brev om at jeg havde ferie med løn og ferie fridage for at jeg ikke skulle komme tilbage...

da jeg skulle sygemelde mig ringede jeg til hende HR medarbejderen, som sagde jeg skulle ringe til in chef.... hvilket jeg gjorde og fik den besked at jeg skulle ringe til hende HR damen.... GISP!!!

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

OMG!

Nå måske er det også bare bedre at komme væk derfra så!

Men hvor er det da skide ærgeligt det skal ske på den måde!

særligt med ens første job efter uddannelse..... gab mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.