man bliver lidt glad ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hi hi... min chef vil ikke vide af mig.... alt skal gå gennem en HR medarbejder, de havde sågar givet mig ferie med løn og betalte fridage for at jeg ikke skulle komme tilbage efter min barsel indtil min kontrakt slutter i slutningen af denne måned.... det gør mig nu lidt trist, for indtil jeg blev gravid roste de mig til skyerne.....

Hvad sker der lige for det? klaphatte

åh er pusling også "avs-øre"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hvad sker der lige for det? klaphatte

åh er pusling også "avs-øre"

jaaaaaaaaaaaaaa...... jeg vil IKKE råde nogen til at blive ansat der.... og det er ellers en kæmpe arbejdsplads.....

Anmeld

13. november 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

jaaaaaaaaaaaaaa...... jeg vil IKKE råde nogen til at blive ansat der.... og det er ellers en kæmpe arbejdsplads.....

Anmeld

13. november 2009

anna-jonas

Hold da op, Camilla.......større klap kan man vist ikke få på skulderen, hva'?? Det må da være enormt motiverende for dig......

Glæder mig til at se dit arbejde......

Anmeld

13. november 2009

anna-jonas

ka-ri-na skriver:

hi hi... min chef vil ikke vide af mig.... alt skal gå gennem en HR medarbejder, de havde sågar givet mig ferie med løn og betalte fridage for at jeg ikke skulle komme tilbage efter min barsel indtil min kontrakt slutter i slutningen af denne måned.... det gør mig nu lidt trist, for indtil jeg blev gravid roste de mig til skyerne.....

Hvor er det egentligt rart, at høre om en anden, der er blevet dårligt behandlet i.f.m barsel o.s.v...............

Selvom det er enormt synd for dig.........så trøster det mig lidt, at du også har fået en hård medfart af din arbejdsgiver...........for du er da bare det mest søde og rare menneske. Så måske bliver søde og rare mennesker også behandlet skidt......

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Milka skriver:

... når ens sidste arbejdsgiver skriver sådan her til én:

Mht det grafiske, så er vi rykket nogle skridt tilbage siden du stoppede. Den grafiker, som vi ansatte, lavede to projekter for os, men begge dele var under vores standard (vi var jo også godt vandt ;-)). Vi stoppede derfor samarbejdet.

Jeg er enormt glad for, at du skriver. Vi har savnet kontakten til en kompetent og pålidelig grafiker, der altid leverer varen over forventning i form af dig.

de savner mig!! jeg skal lave deres julekort (igen) i år. det er sådan set det eneste arbejde jeg kan påtage mig, altså noget hvor deadlinen ligger mange uger ud i fremtiden, for min tid er jo ikke rigtig min egen mere. men det bliver den vel igen før eller senere : )

Aj hvor fedt at få sådan en besked
Så vokser man lige lidt.

Anmeld

13. november 2009

anna-jonas

Anna-jonas skriver:

Hvor er det egentligt rart, at høre om en anden, der er blevet dårligt behandlet i.f.m barsel o.s.v...............

Selvom det er enormt synd for dig.........så trøster det mig lidt, at du også har fået en hård medfart af din arbejdsgiver...........for du er da bare det mest søde og rare menneske. Så måske bliver søde og rare mennesker også behandlet skidt......

Jeg kan godt selv se det..............!!! Det er en gang ynk fra mig for tiden. Hold kæft mand..........jeg kan godt forstå hvis i andre snart ikke gider læse mere af mit ævl. Men dette år har altså ikke lige været mit lykkeår.

Anmeld

13. november 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

WTF hvad skete der lige der?

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Jeg kan godt selv se det..............!!! Det er en gang ynk fra mig for tiden. Hold kæft mand..........jeg kan godt forstå hvis i andre snart ikke gider læse mere af mit ævl. Men dette år har altså ikke lige været mit lykkeår.

Nej lad være at sige sådan noget.
Det er sgu i orden for i HAR virkelig ikke haft det nemt!!!
Så skal man altså lufte ud ind imellem, og hvor kunne det være bedre at gøre det end her?

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

WTF hvad skete der lige der?

ja...... det kan man tænke..... de er STRIDE!! siger jeg bare! de tror slet ikke på at jeg fejler noget som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.