man bliver lidt glad ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Milka

... når ens sidste arbejdsgiver skriver sådan her til én:

Mht det grafiske, så er vi rykket nogle skridt tilbage siden du stoppede. Den grafiker, som vi ansatte, lavede to projekter for os, men begge dele var under vores standard (vi var jo også godt vandt ;-)). Vi stoppede derfor samarbejdet.

Jeg er enormt glad for, at du skriver. Vi har savnet kontakten til en kompetent og pålidelig grafiker, der altid leverer varen over forventning i form af dig.

de savner mig!! jeg skal lave deres julekort (igen) i år. det er sådan set det eneste arbejde jeg kan påtage mig, altså noget hvor deadlinen ligger mange uger ud i fremtiden, for min tid er jo ikke rigtig min egen mere. men det bliver den vel igen før eller senere : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

Mht det grafiske, så er vi rykket nogle skridt tilbage siden du stoppede. Den grafiker, som vi ansatte, lavede to projekter for os, men begge dele var under vores standard (vi var jo også godt vandt ;-)). Vi stoppede derfor samarbejdet.

Jeg er enormt glad for, at du skriver. Vi har savnet kontakten til en kompetent og pålidelig grafiker, der altid leverer varen over forventning i form af dig.

de savner mig!! jeg skal lave deres julekort (igen) i år. det er sådan set det eneste arbejde jeg kan påtage mig, altså noget hvor deadlinen ligger mange uger ud i fremtiden, for min tid er jo ikke rigtig min egen mere. men det bliver den vel igen før eller senere : )

FANTASTISK Camilla!! det må fisme være rart!  men altså, man kan jo se på de billeder du har vist osv at du er sindssygt dygtig :0)

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

Ej hvor lækkert, hvor må du bare føle dig enorm varm indeni. Ikke alle der lige får sådan en besked

Anmeld

13. november 2009

NaFe

Ej vor må det bare være dejligt a få sådan noget afvide..kan dælme godt forstå a du bliver glad over det.. og stolt.. Det bare skønt når nogle sætter pris på det man laver...

Anmeld

13. november 2009

Vinker

Milka skriver:

FEDT FEDT FEDT  Totalt optur at få det af vide. Der er da ikke noget bedre at få at vide at man er savnet!

Jeg fik også min arbejdsgiver (eks-arbejdsgiver...) til at indrømme at de havde begået en fejl. At de nok havde fyret den forkerte. At jeg var langt dygtigere end hende de valgte at beholde fremfor mig. Tooooo LATE makker. Den der ler sidst ler bedst

Anmeld

13. november 2009

oo

seeeeejt! vi vil se noget af dit arbejde...eller jeg vil - noget andet end det jeg har set

Anmeld

13. november 2009

Vinker

Tjuhl skriver:

seeeeejt! vi vil se noget af dit arbejde...eller jeg vil - noget andet end det jeg har set

OS MIG OS MIG

Anmeld

13. november 2009

Klumpe-dumpe

You Gooo GIRL!!!!!

Men du er jo også ski*e dygtig!!! Men hvor er det lækkert at høre for dig.

Vil altså også gerne se noget mere

piiiisttt: min arbejdsgiver siger bare: Jamen Trine, jeg savner sådan din stemme, -til årsmøde her i sept. kom han Trine hvad er det nu vi drikker.... Isbjørne kære chef... Nåh ja åh jeg vidste du som altid havde styr på mine ting

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

hi hi... min chef vil ikke vide af mig.... alt skal gå gennem en HR medarbejder, de havde sågar givet mig ferie med løn og betalte fridage for at jeg ikke skulle komme tilbage efter min barsel indtil min kontrakt slutter i slutningen af denne måned.... det gør mig nu lidt trist, for indtil jeg blev gravid roste de mig til skyerne.....

malucca09 skriver:

You Gooo GIRL!!!!!

Men du er jo også ski*e dygtig!!! Men hvor er det lækkert at høre for dig.

Vil altså også gerne se noget mere

piiiisttt: min arbejdsgiver siger bare: Jamen Trine, jeg savner sådan din stemme, -til årsmøde her i sept. kom han Trine hvad er det nu vi drikker.... Isbjørne kære chef... Nåh ja åh jeg vidste du som altid havde styr på mine ting

Anmeld

13. november 2009

Milka

ja ok jeg må sætte en lille smagsprøve sammen : ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.