Skal jeg være glad eller?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

frk Jensen

Syns også du skal være glad...

Det kan være du føder i uge 37 og din svigerinde går to uger over termin... Det er da kun fedt at i kan bruge hinanden og se udviklingen af begge unger.

Jeg havde fødselsdag den 6 og marcus er født den 26 i sammen måned.. Jeg syns det er skønt, så er vores fødselsdage samlet på en måned og kan nøjes med at invitere en gang,.

Se positivt, det handler ikke om en dato, men om barnet der kommer til verden

De to vil få rigtig meget glæde af hinanden de næste mange år..

Knus Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

quity

11. maj er da en super dag (min fødselsdag)

Jeg mener statistikkerne siger at kun 10% bliver født på terminsdatoen, så ta ikke sorgerne på forskud. Men kan da godt forstå din ærgelse over hvis det nu skulle blive samme dag, for der vil nok gå lidt opmærksomhed fra begge børn, når bedsteforældre skal nå begge fødselsdage.

Men når børnene bliver større vil de helt sikkert synes det er sjovt at de har fødselsdag samme dag.

Så ta ikke sorgene på forskud.

Anmeld

26. november 2009

tascia

hmm, altså chancen for i føder samme dag er jo ikke ret stor, men kan sagtens sætte mig ind i det. min svigerinde og jeg havde termin med ca. 2 ugers mellemrum. jeg fødte en uge før tid og og hun fødte 2 uger før, så vores piger har fødselsdag med 3 dages mellemrum. og ved du hva, det fungerer rigtig fint :-)

vi kordinerer lige med fødselsdage således at den ene holder weekenden før og den anden efter og når det har været svært at få til at gå op har den ene holdt lørdag og den anden søndag i samme weekend, sværer er det ikke.

og de har SÅ meget glæde af hinanden, så fra at jeg i starten synes det var lidt skod, kan jeg i dag kun se fordelene!

så mit råd til dig, se det som en fordel i stedet for en ulempe

//Natascia

Anmeld

26. november 2009

wamse

Her har min lillebror og jeg fødselsdag 2 dage imellem hinanden, og det har altid været så hyggeligt Jeg ville nok have syntes, at det var hyggeligt tror jeg at i er sat til samme dag. Jeg har aldrig haft en veninde eller andet at dele det med, da ingen af mine veninder endnu har fået børn, så jeg ville da nyde det at have en at kunne dele det med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.