Skal jeg være glad eller?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Bom

Hej piger...

Ja som nogle er jer ved, så skal min svigerinde også ha barn i maj som mig.... Ja og nu er hun s** blevet rykket til d. 11 maj, lige som mig...

Kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal grine eller græde....

Ja ved ikke lige hvor jeg vil hen med det her, men skulle lige af med det...

Go weekend piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

tja.. den er også lidt svært, når du har det så blandet med det søde.

Men jeg tror du skal tænke på børnene. For dem er det sjovt hvis de får fødselsdag samme dag (selvom sandsynligheden ikke er ret stor). Min fætter (søn af min ene moster) og min kusine (datter af min anden moster) har fødselsdag samme dag - d. 29. dec. - og vi har altid fejret dem samme dag, og holdt familiejulefrokosten samtidig. Smadder hyggeligt

kram til dig

Anmeld

13. november 2009

MissSophie

Jeg kan da egentlig godt forstå at det er lidt øv, det er lige er på "din" dag hun har termin. Kunne ikkelige lade være med  at tænle på Monica fra Venner, hvor Rachel "steals her thunder"

Anmeld

13. november 2009

ønskebørn74

Jeg kan godt forstå du synes det er øv!!! Hvem skal holde fødselsdag hvornår osv... Og det er øv at dele opmærksomheden ind imellem...

Men børnene vil synes det er fedt

Anmeld

13. november 2009

LinLin

Termin samme dag betyder jo slet ikke at de bliver født samme dag! Sandsynligheden for det er vel ikke stor eftersom det ikke er mange der føder lige på terminsdagen...

Ville da bare synes det ville være hyggeligt at have een at følges med :-)

Anmeld

13. november 2009

LMM

hej..

forsår dig virkelig godt, står næsten i det samme... Jeg blev faktisk sur, jaloux og kunne slet ikke finde ud af at sige tillykke Men fortryder det lidt nu!! det er jo ikke den anden parts skyld!

Det er stadig din dag, termin er jo bare en ca. dag så mit råd bare pras lidt før hi hi... så brug din tid på at være super glad over din egen graviditet!! det skal nok gå..

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

ja det er da lidt øv, men det burde da ikke være noget du går og er ked af.... i føder sandsynligvis alligevel ikke samtidig:0)¨det er jo ikke noget hun gør med vilje...

Anmeld

13. november 2009

oo

må jeg som den sure barnløse sige, at JA, du skal være glad! at få et barn er et mirakel, hver eneste gang, så bare det at I har undfanget burde glæde jer begge. højst sandsynligt bliver de ikke født samme dag alligevel.

Anmeld

13. november 2009

Mie A

Kan virkelig ikke forstå hvorfor du skulle være ked af det...

Anmeld

13. november 2009

lulle1985

Mini-Terp skriver:

Hej piger...

Ja som nogle er jer ved, så skal min svigerinde også ha barn i maj som mig.... Ja og nu er hun s** blevet rykket til d. 11 maj, lige som mig...

Kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal grine eller græde....

Ja ved ikke lige hvor jeg vil hen med det her, men skulle lige af med det...

Go weekend piger.

puh her kan jeg også være med... 5 dage efter jeg fandt ud af jeg var gravid kom min kusine som jeg er jævnalderne med og fortalte hun også skulle være mor og hun har termin 3 uger efter mig, men så igår kom endnu en kusine som skal have ca. 6-8 uger efter mig;( og må sige jeg bare blev SÅ SKUFFET, GAL, JALOUX OG TRÆT AF DET HELE... selvom jeg ved det ikke er samme dag som ved dit tilfælle, ved jeg virkelig godt hvordan det er... efter 4 års forsøg havde jeg endeligt noget spændende og fortælle og havde noget for mig selv - troede jeg i hvert tilfald.... så føler virkelig med dig

puh det var rart og komme af med og go weekend til dig også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.