Skal jeg være glad eller?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Lise

Jeg kan heller ikke se problemet. Glæd dig i stedet over en jævnældrende fætter/kusine...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

lulle1985

Lise skriver:

Jeg kan heller ikke se problemet. Glæd dig i stedet over en jævnældrende fætter/kusine...

det gør jeg skam også, ingen tvivl om det og det er dejligt for dem begge, for det er helt sikkert ikke noget nogen af os har planlagt skulle være så tæt, men nogen ting ville man ønske man har for sig selv....

Anmeld

13. november 2009

Nanna1985

Jeg ville kun nyde det.. Min svigerinde pige og min pige er der kun 4 mdr imellem og i dag har de STORT glæde af hinanden

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Jeg forstår ikke rigtig problemet....

Anmeld

13. november 2009

maria_wlt

Jeg må også indrømme at jeg heller ikke kan se problemet... Tvært imod... Jeg har kusiner der er præcis samme alder som mig og jeg har KUN nydt det...

Hvor kedelig kan en familie fest, eller et besøg hos noget familie lige blive hvis der ikke er nogen på samme alder man kan lege med...Og nu er vi endnu mere glæde af hinanden...for vi får børn alle sammen nu og det er ren hygge...

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Jeg synes I (også du som er ked af at dine kusiner også er gravide) skulle prøve at glæde jer i stedet! Det er SÅ dejligt at være gravid og få børn og det er noget der desværre ikke er alle ondt! Så jeg ville sætte pris på det jeg har været så heldig at få! I skal have et barn!!! Weee  Og et barn bliver slet ikke mindre specielt af at der er flere der venter sig! Jeg har selv fire gravide veninder og det er skønt  Så nyd at I har nogle at dele tiden/oplevelsen med og at jeres barn får jævnaldrene legekammerater! Livet er sgu fuld at så mange problemer at man ikke behøver at skabe flere pga. ting som at venindens barn skal have samme navn eller at flere i familien er gravide.

NYYYYD det og føl jer som nogle heldige skønne tøser, for det er det I er

Anmeld

13. november 2009

Miamaja

Glad

Anmeld

13. november 2009

FrkT

Ja, jeg vil også sige VÆR GLAD.

Da min mor var gravid med mig var min farbrors daværende kone gravid med min kusine samme tid, og de var sat til at føde med lige godt en måneds forskel. Og jeg blev så født to uger for sent og min kusine et par dage for tidligt, så der er 17 dages forskel på os (jeg er ældst), og gud hvor har jeg altid elsket det! Vi har altid været meget tætte på trods af hun er opvokset på Lolland og jeg i Jylland. Så jeg synes kun det er skønt. De kommer jo til at få vildt meget glæde af hinanden, uanset om de bliver samme køn eller ej  

Så se lyst på det, det er en GOD ting!

Anmeld

25. november 2009

Josesmor

Ja jeg må så sige jeg godt kan forstå dig bette-terp

Især fordi du ikke rigtigt har noget sammen med din svigerinde, og man vil da bare gerne have at tiden omkring fødslen er ens egen tid med fuld opmærksomhed fra familien..

Men som jeg før har sagt, så må du se det fra den lyse side og prise dig lykkelig over at du overhovedet er blevet gravid og ikke længere går som jeg selv og prøver og prøver..., og prøver

Det hele skal nok blive så godt for jer

Anmeld

26. november 2009

LauraLW

Jeg kan faktisk godt forstå dig... Måske er det ikke rationelt, og jo børnene får da et fantastisk sammenhold sikkert, men kan godt forstå at du som førstegangs gravid gerne vil nyde tiden, og ikke mindst når du har født, at dit barn for en særlig plads hos dig og din familie....

Jo, det ER nok ikke rationelt, og jo man SKAL jo nok glæde sig over at man overhovedet er blevet gravid, men jeg forstår dig stadig godt!

Knus herfra.

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.