Hvis I skulle holde tøsefest??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Ansemusen

Uha hvornår skal man komme??!!

Det lyder smadder hyggeligt! Jeg ville HELT sikkert servere en ordentlig masse Asti (helst Moscato d'Asti, da den er mere frugtig og derfor smager sødere og af mere)! Det hører sig til til enhver tøseaften i min bog!

Hmm... med kylling... Det kommer jo an på hvad man er til. Men evt. en lækker thairet med kylling i kokosmælk og rød karry med kafir limeblade, løg, gulerødder, forårsløg og hvad man nu synes og cashewnødder og nogle kokosmarinerede kyllingespyd med satay sauce!

Og til dessert en - hold nu fast!!! - Bailey, marcipan, nougat is med chokoladestykker. Det smager SÅ fantastisk!! Skriv for opskrift! Gerne med frugt til, da isen er meget sød og fed (men SUPER lækker)!

Jeg håber I får en rigtig dejlig aften i Quindernes tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

dorthemus

Zafir skriver:

:-S øhhh... hehe. Så ville jeg nok hellere have sofavand, hvsi det var mig

Men nu elsker jeg jo øl

Anmeld

12. november 2009

SaNiNa

Ansemusen skriver:

Det lyder smadder hyggeligt! Jeg ville HELT sikkert servere en ordentlig masse Asti (helst Moscato d'Asti, da den er mere frugtig og derfor smager sødere og af mere)! Det hører sig til til enhver tøseaften i min bog!

Hmm... med kylling... Det kommer jo an på hvad man er til. Men evt. en lækker thairet med kylling i kokosmælk og rød karry med kafir limeblade, løg, gulerødder, forårsløg og hvad man nu synes og cashewnødder og nogle kokosmarinerede kyllingespyd med satay sauce!

Og til dessert en - hold nu fast!!! - Bailey, marcipan, nougat is med chokoladestykker. Det smager SÅ fantastisk!! Skriv for opskrift! Gerne med frugt til, da isen er meget sød og fed (men SUPER lækker)!

den der opskrift på isen vil jeg da rigtig gerne have den lyde lige til at være noget for manden.

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
betjenten skriver:

Har en super nem opskrift på marzerinkage... Den er rigtig god med bær, æbler, chokolade eller hvad man nu har lyst til

150 g sukker og 150 g marcipan røres sammen.

150 g smør røres i lidt ad gangen.

3 æg røres et i ad gangen.

50 g hvedemel som røres i til sidst.

Bær eller hvad man nu vil have i, kommes på når dejen er i formen. Er super god med nødder på toppen. Og selvfølgelig creme fraiche eller vaniliecreme når den skal spises

Bages ved 180 gr i ca 25 min i en 30-35 diameter form. Kan mærke når den er færdig, for så er kagen fast..

I luve You Jeg har ledt efter en god marzarin kage Vil bruge den som nederste bund i en lagkage

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

Thanx hehe... Men jeg er ikke lige helt til sådan noget med kokosmælk og halløj

Desserten lyder dejlig, bortset fra baileyen

Jeg tror nok vi skla hygge os tak.

Anmeld

12. november 2009

Riwe

Her ville en tøse aften helt sikkert byde på både Mojitos og Gin-Tonic :-)

Anmeld

12. november 2009

vatten

Jeg tror jeg ville servere noget tapas måske. Og helt sikkert Asti! Dessert ville nok være noget med frisk frugt- for det gider mænd ikke rigtig spise.

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Riwe skriver:

Her ville en tøse aften helt sikkert byde på både Mojitos og Gin-Tonic :-)

Jeg forstår ikke mojitoer Jeg var så overrasket første gang ejg prøvede... det smager jo bare af.. mmm.. ikke rigtig noget :-S

Hvis det skal være gin, så skal det blandes med rose lime

Anmeld

12. november 2009

Maise

Zafir skriver:

De der muffins der, dem kunne jeg godt tænke mig opskrift på Og ja, helt sikkert: ASTI at drikke

Hurra for ASTI, rødvin og gin og lemon

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Zafir skriver:

Jeg forstår ikke mojitoer Jeg var så overrasket første gang ejg prøvede... det smager jo bare af.. mmm.. ikke rigtig noget :-S

Hvis det skal være gin, så skal det blandes med rose lime

Nej puh ha! Dér kan vi blive enige! Men mht. kokosmælken og thai så er du jo heeelt galt på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.