Mumto3 skriver:
hmmm....jeg er desværre ikke i stand til at give dig så meget opbakning. Jeg var nemlig selv blevet dybt skuffet og såret, hvis det var mig der holdt fødselsdag og der så var to vennepar med til min fødelsdag der havde aftalt at de skulle hjem til det ene par for at feste videre bag efter. Jeg var blevet endnu mere ked af det hvis jeg så ovenikøbet spurgte om de ikke ville blive, og så fik af vide, at de to vennepar havde en aftale om at tage hjem til den ene, og at den aftale ville de holde. Så kunne jeg sidde der på min fødselsdag, alene og forladt (sammen med min kæreste) og vide at nu var to af mine 'vennepar' hjemme og feste videre hos dem selv.
Helt ærligt, så tror jeg at jeg var blevet så såret, at jeg på trods af mine næsten 40år, også havde opført mig som et 3.klassesbarn
Helt enig! 
Synes du skulle prøve at sætte dig ind i hendes situation....
Hvad hvis det var dig der havde brugt tid, kræfter, penge på at invitere folk hjem til dig og en flok gæster så forlod selskabet da de havde fået fyldt i maverne og hovedet, for derefter at feste sammen et andet sted uden jer/dig......
Synes det er dig der opfører dig som en 3 årig og jeg havde personligt ikke gidet invitere dig til noget igen!
Det her handler jo ikke om at holde aftaler, det her handler om hvad man kan være bekendt.... I burde så have takket nej til festen og have holdt jeres egen fra start til slut.
Anmeld