Sikke en opførsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Ansemusen

Måske er det ikke fair at du får hele skylden! Måske er du desværre bare den som det er nemmest at blive sur på (hvis du måske finder dig i det tænker jeg på?). Men ville selv være blevet rigtig skuffet også! Men ja, du skal selvfølgelig ikke have hele skylden alene. men I skulle alle have kunne se problemet i det og være blevet til fødselsdagen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Lillefe

Jeg må nok også indrømme jeg var blevet skuffet hvis jeg var hende..

Anmeld

10. november 2009

anna-jonas

Mumto3 skriver:

hmmm....jeg er desværre ikke i stand til at give dig så meget opbakning. Jeg var nemlig selv blevet dybt skuffet og såret, hvis det var mig der holdt fødselsdag og der så var to vennepar med til min fødelsdag der havde aftalt at de skulle hjem til det ene par for at feste videre bag efter. Jeg var blevet endnu mere ked af det hvis jeg så ovenikøbet spurgte om de ikke ville blive, og så fik af vide, at de to vennepar havde en aftale om at tage hjem til den ene, og at den aftale ville de holde. Så kunne jeg sidde der på min fødselsdag, alene og forladt (sammen med min kæreste) og vide at nu var to af mine 'vennepar' hjemme og feste videre hos dem selv.

Helt ærligt, så tror jeg at jeg var blevet så såret, at jeg på trods af mine næsten 40år, også havde opført mig som et 3.klassesbarn

Lige mine ord.............ville være blevet både ked og skuffet. Jeg synes i skylder værtsparret en undskyldning.............for det var ikke særligt venne-agtigt, det i gjorde. Men synes så også at værtinden skylder dig en undskyldning, for at tale grimt om dig..........det virker sådan lidt looser-agtigt.

Mette

Anmeld

10. november 2009

Louise mortil4

Mumto3 skriver:

hmmm....jeg er desværre ikke i stand til at give dig så meget opbakning. Jeg var nemlig selv blevet dybt skuffet og såret, hvis det var mig der holdt fødselsdag og der så var to vennepar med til min fødelsdag der havde aftalt at de skulle hjem til det ene par for at feste videre bag efter. Jeg var blevet endnu mere ked af det hvis jeg så ovenikøbet spurgte om de ikke ville blive, og så fik af vide, at de to vennepar havde en aftale om at tage hjem til den ene, og at den aftale ville de holde. Så kunne jeg sidde der på min fødselsdag, alene og forladt (sammen med min kæreste) og vide at nu var to af mine 'vennepar' hjemme og feste videre hos dem selv.

Helt ærligt, så tror jeg at jeg var blevet så såret, at jeg på trods af mine næsten 40år, også havde opført mig som et 3.klassesbarn

kan kun være enig, men hvis din kæreste/mand har været sammen med dem, så har han vel også sagt at det ikke kun er din skyld, sys heller ikke det er oki det fødselaren gør.

Anmeld

10. november 2009

Misjelle

Jeg kan også godt forstå at man bliver såret når flere af gæsterne vælger at tage et andet sted hen og feste videre, specielt når de bliver tilbudt at blive. Dermed ikke sagt at det berettiger nogle til at gå og pege fingre og ligge hele skylden på dig. Jeg tror slet ikke jeg kan forstå hvorfor i ikke blev, eller hvorfor i overhovedet vælger at fortælle at i skal feste videre til værtsparret .

Anmeld

10. november 2009

Stumpen

Lise skriver:

Vil bare tilslutte mig de andre - holdt jeg en fest, og nogle af mine venner smuttede for at feste videre kun med dem selv, og ovenikøbet havde aftalt det på forhånd, så ville jeg sataneme blive skuffet... Det er eddermaneme da noget mærkeligt noget at gøre.

Hvem der er mest sur på hvem gider jeg ikke at blande mig i - jeg kan bare godt forstå dem der holdt festen.

Kan kun tilslutte mig her..

Anmeld

10. november 2009

Vingummien

Ej jegvar også blevet vildt skuffet, hvis fødselsdagen var lavet sådan at dem der havde lyst kunne blive længere tid og så de valgte at tage hjem og holde deres egen lille fest efter, så var jeg desværre nok også blevet som et 3 årig barn, for det syntes jeg ikke man gør, så kan man lige så godt blive der og hygge videre hvis man alligevel har planer om at drikke videre.

Men derfor har hun ikke lov til at køre den så langt ud som hun har gjort.

Anmeld

11. november 2009

Ox.

suanne85 skriver:

Ej jegvar også blevet vildt skuffet, hvis fødselsdagen var lavet sådan at dem der havde lyst kunne blive længere tid og så de valgte at tage hjem og holde deres egen lille fest efter, så var jeg desværre nok også blevet som et 3 årig barn, for det syntes jeg ikke man gør, så kan man lige så godt blive der og hygge videre hvis man alligevel har planer om at drikke videre.

Men derfor har hun ikke lov til at køre den så langt ud som hun har gjort.

Er helt enig, jeg var også blevet sur/skuffet ...

Men nu har din kæreste vel forhåbentlig også været mand nok til at sige til værtindens mand at det ikke kun var dig der var med i den aftale om at tage hjem, ikke?

Anmeld

11. november 2009

frk andreasen

Mumto3 skriver:

er enig med dig.. jeg ville osse blive skuffet og meget ked af det

Anmeld

11. november 2009

CamiRon

Jeg er enig med de andre : Ville også være blevet skuffet og ked af det. Forstår ikke hvorfor I ikke bare blev og festede med værtsparret? Det kan vel ikke have ændret ret meget...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.