Jeg og min kæreste var til fødselsdag for noget tid siden... Et hold venner vi har, kom også med til festen og dem sad vi jo med, ugen inden, aftalte vi at, vi tog hjem til os bagefter og drak videre...
fødselsdagen var kanon...Parret som holdte festen, kom hen til os og spurgte om vi ikke blev og drak med dem.. Vi sagde det skulle vi lige snakke om, vi havde en aftale med dem vi sad med...
Jeg, min kæreste, og venneparret, holder aftaler, ligesom alle andre også gør for ikke at lave splid osv..
Jeg går hen og siger til konen, at vi tager hjem og drikker videre, som vi har aftalt hele ugen med venneparret.. Konen flipper på mig og siger "Jeg er skuffet" så stod vi midt i forsamlingen og skændtes..
Da vi så siger farvel, spiller konen kostbar og krammer mig helt vildt.. Jeg tænkte mit...
Dagene efter og frem til nu, bliver jeg svinet til af hende, som hun gør til hendes venner og kollegaer.. Min kæreste, og venneparret er lige så meget med i det som jeg..
Jeg har fået alt skylden for at vi tog hjem...
Synes jeg slet ikke fair... For mig opfører hun sig som et 3. klasses barn...
Hende og manden bliver ved med at træde i det. Min kæreste har så været sammen med manden idag..
Kammeraten siger til min kæreste "Jeg er skuffet, men det skal ikke gå ud over dig"
Jeg har tudet i flere timer, for synes slet ikke det er fair at jeg skal have alt skylden og de 3 andre ikke skal... De har været med i aftalen i en uge inden fødselsdagen...
Min kæreste og jeg er inviteret til fødselsdag i december, og ved faktisk ikke om jeg gider med, for konen sviner mig til, til hendes venner, peger finger af mig osv...
Vi er voksne mennesker og ikke 3. klasses børn som vader i tingene i flere uger, måneder, og år...
Hvad skal jeg gøre i sådan en situation? Jeg synes selv jeg har gjort det rigtige, jeg holdte en aftale med resten af den flok der skulle hjem til os bagefter...
Er ano, har jeg det bedst med, lige med denne sag.