guggle skriver:
Mange mænd kan nok slet ikke rigtigt forholde sig til BABY, før de står med den lille gulklump i armene. Og jo mere de får lov til at være med på banen, når den lille er kommet til verden, jo bedre et forhold får de til det lille pus..
Han ved jo heller ikke helt hvad der venter jer og det at passe en lille baby er nok ikke det der falder mest naturligt for en mand. Vores kvindegen gør at vi nok fungere på en helt anden måde. Ikke at mænd ikke kan, men vi piger lærer af vores mødre og andre med små børn og interesserer os typisk også for andres babyer osv. Mænd har ikke interesse for det på samme måde, før de selv får børn...
Men jeg er sikker på at når jeres lille guldklump er kommet til verden og han føler sig tryg ved at passe og håndtere baby, så er sagen en helt anden.
Held og lykke med manden - det er så vidunderligt at se ens kæreste forvandle sig til en rigtig far :-)
Selvom det ikke er første barn, kan min mand heller ikke rigtigt forholde sig til at der er en baby i mavsen... men jeg ved at han er 110 % far når først baby kommer over i hans arme :-)
Det beroliger mig virkelig, det du siger, for jeg tror du har ret. Min forlovede glæder sig virkelig til at blive far, men han kan nok ikke helt forholde sig til det endnu. Han har jo heller aldrig passet babyer, så at passe én af slagsen i 3 måneder, er nok lidt underligt...
Tak for de søde svar allesammen, jeg er mere rolig nu!
Anmeld