Hvad giver i jeres børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

grube1984

suanne85 skriver:

Emils første jul var sidste år, og der var han kun knap 5 mdr gammel, vi ønskede os nyttige ting til ham som vi manglede som f.eks junior dyne og så legetøj som passede til f.eks 6 mdr så han kunne få mere ud af det i længere tid.

Så længe de er så små, betyder det jo ikke noget de får bløde pakker

Nicklas er ca 5½ mdr til jul, så det er begrænset hvor meget han opfatter af de gaver.. Så jeg tænker også, at det lige så godt kan være nogle nyttige gaver som han kan få glæde af nu og på sigt..
Tak for forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

grube1984

DatterMalou skriver:

Hvad med noget legetøj som han kan ligge og hygge sig med? Min datter fik noget tøj, et slumre tæppe og noget legetøj til og hænge på aktivitetstæppet(bøjlen)

Tak for forslag.. Noget i den stil har vi også snakket om

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

grube1984 skriver:

Nicklas er ca 5½ mdr til jul, så det er begrænset hvor meget han opfatter af de gaver.. Så jeg tænker også, at det lige så godt kan være nogle nyttige gaver som han kan få glæde af nu og på sigt..
Tak for forslag

Det var så lidt håber i finder noget godt at købe selv og ønske selv og når de er så små så er en masse legetøj bare fyld. så et gavekort er også godt, kan jo bruges et år frem

Anmeld

9. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har købt en masse forskelligt til mine unger. Har en lille familie, så synes de skulle have mange mindre gaver, så de har lidt at pakke op

Men til Marie på 5 har jeg blandt andet købt:

Prinsesse-myggenet til sengen

Sminkehoved

Bindeez-perler

Film

Moonsand

Leksikon

Alexander på 3 har blandt andet fået:

Motorcykel med lyd

Mack fra Biler-filmen

Thomas Tog

Agua doodle

Film

Sengetøj med Mickey Mouse

Jeg er heldigvis færdig med alle børnenes gaver, så mangler jeg bare lidt til resten af familien... skønt at være i god tid

Anmeld

9. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Følger også lige lidt med.

Vores søn er 5 måneder til jul, og han kan jo ikke forstå gaver alligevel. Så vi overvejer helt at lade være med at købe en gave til ham, og spare pengene til noget han sådan RIGTIG har brug for.

Anmeld

9. november 2009

Betina88

Det ved jeg slet ikk' , hva' han ska' ha' .. Vi ha' heller ikk' plads til noget før vi flytter ..

Anmeld

9. november 2009

TbCp

RikkeØ skriver:

Følger også lige lidt med.

Vores søn er 5 måneder til jul, og han kan jo ikke forstå gaver alligevel. Så vi overvejer helt at lade være med at købe en gave til ham, og spare pengene til noget han sådan RIGTIG har brug for.

Vores datter var 4 mdr gammel den første jul, og vi havde bare købt et par små ting til hende fra os. En lille bamse f.eks.
Vi vidste hun ville få rigeligt at gaver fra resten af familien og vi havde jo lige købt barnevogn osv ind, så vi synes ikke vi ville gå ud og købe en kæmpe ting til hende når nu hun var ligeglad.

Anmeld

9. november 2009

4xGreve

DatterMalou skriver:

I år giver vi Malou Selma et legekøkken med lyd, til 380 kr. og så vil får gerne give hende en build a baer bamse med lyd. Til omkring 300 kr. Vi mangler kun og købe bamsen, dejligt.

Det er da nogen goder gave i giver hende. Vi har over hovedet ikke tænkt på størrelse, kun hvad vi ønskede oggive hende. Desuden giver vi ikke adventsgave eller kaldendergaver, da hun jo ikke kan forstå det. Den 23. december er vores datter 19 mdr.

Daniella bliver også 19 måneder d. 17 dec. og derfor forstår hun det heller ikke alt det der med advents gaver osv. så det har vi også valgt at springe over dog har vi lige købe en masse julefilm så der var noget jul at kigge på...

Vi giver hende hvad vi syntes hun har brug for men har også valgt at gøre lidt ekstra ud af det i år uden at tænke over beløbet da der næste år er begrænsninger på så hun ikke kommer til at mærke forskel når nummer 2 kommer til verden...

Ved ikke om det ga mening?

Syntes også det i giver lyder super godt...

Mine forældre giver også Daniella sådan en køkken (ved det for vi var selv ude at købe det for dem en dag manden havde fri og Daniella var i DP)

Anmeld

9. november 2009

wamse

Min ældste på 16 får en fed Bjørkvin sweatshirt

Den mellemste får en Fck målmandstrøje

Lærke får en stor træ dukkehus med udstyr

Ud over det skal jeg ud og finde gaver til dem fra min far og mor.

Anmeld

9. november 2009

vatten

Mathias får en Rubens Barn dukke og en dukkevogn. 300kr i alt- dejligt billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.