Hvad giver i jeres børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.774 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. november 2009

4xGreve

Vil lige høre hvad i giver jeres børn i julegave?

Vi har valgt at give Daniella et kæmpe Dublo sæt til 1000kr + et mini keyboard til omkring 400kr...

Vi har snakket om at dette er det sidste år hun ikke vil kunne forstå størelsen af hendes gaver og derfor vil vi gøre lidt ekstre ud af det og give det vi syntes hun virkelig mangler...

Hva med jer?

Vi har så købte første julegave i juli og sidste i denne månede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Honningblomst

Hmm....mine for en masse forskelligt...bøger, spil, legetøj, tøj osv...en masse dejlige gaver, så der er MANGE gaver at åbne op. Sværest er det til den store der ikke ønsker sig noget og nemmest til den lille der ønsker sig alt i legetøjskataloget undtagen lige et askopot håndklæde..

Knus Eva..

Anmeld

9. november 2009

hc=k

WiitrioeN skriver:

Vil lige høre hvad i giver jeres børn i julegave?

Vi har valgt at give Daniella et kæmpe Dublo sæt til 1000kr + et mini keyboard til omkring 400kr...

Vi har snakket om at dette er det sidste år hun ikke vil kunne forstå størelsen af hendes gaver og derfor vil vi gøre lidt ekstre ud af det og give det vi syntes hun virkelig mangler...

Hva med jer?

Vi har så købte første julegave i juli og sidste i denne månede...

Jeg aner ikke hva vi skal give vores søn så jeg kigger lige med her

Anmeld

9. november 2009

TbCp

Vi har kun en ting indtil videre. Denne højstol fra Ikea
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30090476

Ved ikke lige hvad vi ellers skal købe endnu.

Anmeld

9. november 2009

Sjl-msl-Mkl

I år giver vi Malou Selma et legekøkken med lyd, til 380 kr. og så vil får gerne give hende en build a baer bamse med lyd. Til omkring 300 kr. Vi mangler kun og købe bamsen, dejligt.

Det er da nogen goder gave i giver hende. Vi har over hovedet ikke tænkt på størrelse, kun hvad vi ønskede oggive hende. Desuden giver vi ikke adventsgave eller kaldendergaver, da hun jo ikke kan forstå det. Den 23. december er vores datter 19 mdr.

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Uh vil give sådan der er lidt forskelligt at åbne, har indtil videre købt en computer fra 12-36mdr til ham som var på tilbud og så skal jeg have købt noget mere til ham, hans søster får også en computer så de ikke kommer til at skændes om dem og så får hun også noget andet.

Så opsnuser vi en masse der er på tilbus som normalt koster en halv arm, f.eks computeren koster normalt 600 men var sat ned til 300 så købte den med det samme.

Anmeld

9. november 2009

grube1984

Jeg sys også det med julegave er lidt svært.. Det er vores søns første jul... Skal man mon købe noget de har brug for nu eller sigt? .. Der er så mange muligheder..
Så jeg følger også lige med her

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

grube1984 skriver:

Jeg sys også det med julegave er lidt svært.. Det er vores søns første jul... Skal man mon købe noget de har brug for nu eller sigt? .. Der er så mange muligheder..

Emils første jul var sidste år, og der var han kun knap 5 mdr gammel, vi ønskede os nyttige ting til ham som vi manglede som f.eks junior dyne og så legetøj som passede til f.eks 6 mdr så han kunne få mere ud af det i længere tid.

Så længe de er så små, betyder det jo ikke noget de får bløde pakker

Anmeld

9. november 2009

Sjl-msl-Mkl

grube1984 skriver:

Hvad med noget legetøj som han kan ligge og hygge sig med? Min datter fik noget tøj, et slumre tæppe og noget legetøj til og hænge på aktivitetstæppet(bøjlen)

Anmeld

9. november 2009

Mutti2

Herhjemme får prinsessen et lyserødt keyboard med mikrofon til  (500,- i BR)

Hun skal have en ting til, men jeg har ikke helt besluttet hvad det skal være endnu!!

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.