Også sygt barn her :`(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Jeg tror også hun har feber nu. Da jeg tog den inden jeg kørte til vagtlægen, der sked hun 3 gange, så er den jo ret misvisende.

Damen på apoteket sagde hun max måtte få 2x75g. pr. døgn pga hende vægt. (Der var derfor jeg prøvede at skære den over, uden yderelige succes) og jeg smørre den med glidecreme, det samme som jeg putter på termometret. (Fik noget med hjem fra neo)

og nej min mor er taget hjem. -Men lige nu sover Malucca og så håber jeg det bliver sådan indtil imorgen, hun har sovet en time siden hun stod op kl. 07.00.

Men nåede at sende pakken til Jonas ; )

Da Ida var indlagt, vejede hun ca. 6 kg..............som Malucca gør nu, ikke?? Der fik hun 125 mg. 3 gange i døgnet.

Nå, men håber at du får lidt nattero, søde.

Knus Mette

Ps. vi glæder os til at modtage uret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Da Ida var indlagt, vejede hun ca. 6 kg..............som Malucca gør nu, ikke?? Der fik hun 125 mg. 3 gange i døgnet.

Nå, men håber at du får lidt nattero, søde.

Knus Mette

Ps. vi glæder os til at modtage uret.

Jo det vil jeg skyde på hun gør.

Hmmm, Damen sagde hun ikke måtte få mere indtil hun vejede 10 kg.

Men jeg kan ikke finde ud af at regne det ud. (Det står på pakken. mg. pr. kg. Men jeg er virkelig håbløs til regning)

Men jo tror der er ro nu.

Håber også I får en rigtig dejlig stille nat fra Mr. Tiger.

Giver du lige en opdate når hun har været ved ergo?

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Ja det var da altså noget hun ikke gad sine kartoffler så det kun var mælk der kom retur gennem næsen

Puha ja, syntes det gør mega ondthvis man får det ud af næsen

Anmeld

9. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Jo det vil jeg skyde på hun gør.

Hmmm, Damen sagde hun ikke måtte få mere indtil hun vejede 10 kg.

Men jeg kan ikke finde ud af at regne det ud. (Det står på pakken. mg. pr. kg. Men jeg er virkelig håbløs til regning)

Men jo tror der er ro nu.

Håber også I får en rigtig dejlig stille nat fra Mr. Tiger.

Giver du lige en opdate når hun har været ved ergo?

Jepper, det kan du tro.............jeg ser meget frem til at vi skal derud..............for lige pt. er det nok det største problem. Pigen er jo sulten. Men jeg har stadig masser af mælk.............men hun har jo brug for noget mere mad-agtigt nu. Både Jonas og Anna spiste selv rugbrødsryttere med pålæg i 8 mdr's alderen. De brugte pincetgrebet.................men Ida kan vist ikke se og koordinere til at bruge det greb endnu. Hun grabber bare med fingrene............Nå, sidespring.

Sov godt, søde Trine-tøsen.

Anmeld

9. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Puha ja, syntes det gør mega ondthvis man får det ud af næsen

Det har Malucca altid gjort.

_og hun kastede op hver evig eneste aften fra hun var 1 mdr. til hun var 4 mdr. (Da hun var 1 mdr. fik hun fjernet sonden og begyndte på flaske og så gik det bare galt hver aften lige indtil den dag hun startede på grød som 4 mdr.)

(Det var også pga. det da hun blev kvalt) Så jeg hader når hun kaster op, for totalt flash back, af en lille livløs Malucca

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Det har Malucca altid gjort.

_og hun kastede op hver evig eneste aften fra hun var 1 mdr. til hun var 4 mdr. (Da hun var 1 mdr. fik hun fjernet sonden og begyndte på flaske og så gik det bare galt hver aften lige indtil den dag hun startede på grød som 4 mdr.)

(Det var også pga. det da hun blev kvalt) Så jeg hader når hun kaster op, for totalt flash back, af en lille livløs Malucca

Åh ja, må være slemt, når man først har haft en grim oplevelse så sidder det bare fast i en.

Emil gør det så rigtig,hvis der er en rigtig måde at kaste op på, men første gang han kastede op blev han stående grædende på alle 4 henover det indtil vi kom indtil ham. Det gode ved små brn når de kaster op når de f.eks sover er at de de fleste gange begynder at græde. Emil græd så ikke han skreg

Anmeld

10. november 2009

KWL

malucca09 skriver:

Ja Malucca og jer er lige kommet hjem fra vagtlægen, og Malucca har melleørsbetændelse.

-Og det var faktisk ikke det jeg tog ud med. Det er nu 4 uge at Malucca snotter. Lyst snot der bare kommer ud i 11 taller, men her i weekenden begyndte hun så at hoste, men ikke sådan meget, mest når hun lå ned hvor jeg tænkte at det var nok "bare" snot.

Men lørdag begyndte hun også at pibe når hun træk vejret. Men synes det var bedre igår. Men idag var det helt galt igen.

Jeg har så prøvet at få fat i min læge, men der har været optaget eller så tog de den ikke derinde. Men omkring kl. 14.00 fik jeg langt om længe en tlf.-svare lægen havde fri idag. Ringede så til nr. de henvistet til. Men de ville ikke se hende, da hun ikke havde feber, så var der ingen infektion. Så jeg skulle ringe til egen lægen imorgen... nåh nåh

Men kl. 16.00 vågnede hun SKRIGENDE op, og så blev jeg altså enig med min mor som var her, at nu tog jeg altså tl vagtlægen.

Vagtlægen kunne ikke høre noget i luftvejene (virus) men hun havde mellemørsbetændelse. Så nu får hun pencillin. Prøvede så at give hende en HALV panodil i rumpen, hold nu kæft det er svært, at få den skåret lige på LANGS. L**** smuldre fuldstændig fra hinanden.

-Og lige får lidt siden brækkede hun sig. Pga hun hostede. Så ved ikke om den første pencillin-pille har fået effekt, lige sådan med panodillen, får den er ski nok blev skudt ud i det hun kastede op.

ØV bøv øv bøv.

Er mellemøresbetændelse ikke også en infektion????

Åh... god bedring til prinsessen. Det er bare så hårdt.

Håber hun snart er frisk igen

Knus

Anmeld

10. november 2009

Bondepigen

Uuuha, det er da en forfærdelig masse sygdom hos vores små poder... Så kan vi rigtig fornemme at efteråret er over os!

Rigtig god bedring med de små fine ører til søde Malucca!!!

Anmeld

10. november 2009

Jules

Åh lille skattepige da

Viktor har os været meget syg her de sidste mange dage... Piiiv.

Nu med knopper/udslæt mange steder Og det klør... Og han vil så gerne kradse i det... Og så græder han... Gør så ondt i mit hjerte....

Har fået henvisning til hudlæge

Anmeld

10. november 2009

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Åh... god bedring til prinsessen. Det er bare så hårdt.

Håber hun snart er frisk igen

Knus

Tak søde.

Hun har haft det sådan (lille) ok idag. Hun spiste godt nok i morges og til aften.

Men har sovet meget i dag, og har ikke rigtig leget så meget. Men mon ikke det er pencillinen der gør hende lidt sløv....

-Og hvor er jeg GLAD for at læse din status under din profil. Hvor er det altså bare super skønt og dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.