Anna-jonas skriver:
ÅHHHH......den lille malucca. Hun er hårdt prøvet for tiden, hva'??
Når hun hoster så meget at hun kaster op
, så synes jeg altså at hun skal lyttes på igen i morgen. Det lyder som astmatisk bronkitis, som kræver behandling.
Mellemørebetændelse, kan både være bakterielt og virus betinget..............ved virus, hjælper penicillin ikke. En tommefingeregel er som regel.................at virus ikke giver feber, men den bakterielle gør.
Men under alle omstændigheder, så gør det skide hamrende ondt....
...........og hun skal endelig have panodil 125 mg. 3-4 gange dagligt. Hvis du putter lidt vaseline på stikpillen inden den skal ind, så glider den nemmere, og smuldrer ikke.
Jeg håber at din mor bliver hos dig, for det er aldrig rart at stå alene med et sygt spædbarn. God bedring med lille Baloo.
Mange knus Mette
Jeg tror også hun har feber nu. Da jeg tog den inden jeg kørte til vagtlægen, der sked hun 3 gange, så er den jo ret misvisende.
Damen på apoteket sagde hun max måtte få 2x75g. pr. døgn pga hende vægt. (Der var derfor jeg prøvede at skære den over, uden yderelige succes
) og jeg smørre den med glidecreme, det samme som jeg putter på termometret. (Fik noget med hjem fra neo)
og nej min mor er taget hjem. -Men lige nu sover Malucca og så håber jeg det bliver sådan indtil imorgen, hun har sovet en time siden hun stod op kl. 07.00.

Men nåede at sende pakken til Jonas ; )
Anmeld