Nej nej nej :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Ansemusen

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle stille op med mig selv, hvis jeg skulle gå med sådan en besked! Det er så skrækkeligt at gå i uvidshed og frygte det værste! Jeg håber bare sådan for jer, at alt er okay trods alt og at du kan ånde lettet op torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Mormilla

Zafir skriver:

Krydser alt for at det hele er som det skal være!...

Masser af tanker.

Mange tak!!! Er ved at være gode nervøs nu, for hvad de siger i morgen!!!

Anmeld

11. november 2009

Mormilla

Ansemusen skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle stille op med mig selv, hvis jeg skulle gå med sådan en besked! Det er så skrækkeligt at gå i uvidshed og frygte det værste! Jeg håber bare sådan for jer, at alt er okay trods alt og at du kan ånde lettet op torsdag

Mange tak

Ja det er hårdt at gå og se gravid ud og tænke på at der kan være noget galt! Men har haft meget at se til i går og i dag det har hjulpet en del

Anmeld

11. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Øv, sikke en besked at få!

Kan godt forstå du er ked af det og bange.

Jeg krydser fingre for dig i morgen

Anmeld

11. november 2009

Mormilla

Rikke skriver:

Øv, sikke en besked at få!

Kan godt forstå du er ked af det og bange.

Jeg krydser fingre for dig i morgen

Mange tak

Anmeld

12. november 2009

Tvilling

uha er SÅ spændt på hvordan det er gået. Har sådan tænkte på jer / dem hele dagen. Håber håber håber håber alt er ok.

Anmeld

12. november 2009

frk andreasen

Tvilling skriver:

uha er SÅ spændt på hvordan det er gået. Har sådan tænkte på jer / dem hele dagen. Håber håber håber håber alt er ok.

ja jeg har også været inde for at kigge om hun skulle have skrevet et par gange i løbet af dagen.. bare det er gået godt

knus tanja 21+4

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Jeg håber virkelig du kan vende tilbage med en god besked!!!

Anmeld

12. november 2009

Mormilla

Tvilling skriver:

Mange tak fordi du har tænkt på mig men det gik ikke godt Hjertet var stoppet med at slå

Anmeld

12. november 2009

Mormilla

frk andreasen skriver:

ja jeg har også været inde for at kigge om hun skulle have skrevet et par gange i løbet af dagen.. bare det er gået godt

knus tanja 21+4

Ej hvor sødt at du har siddet og holdt øje med om jeg har skrevet. Men det gik ikke godt hjertet var stoppet med at slå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.