Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tvilling skriver: Øv hvor er det træls... Håber meget de har taget fejl ved scanningen. Held og lykke med den næste.. Stort knuz herfra
Øv hvor er det træls... Håber meget de har taget fejl ved scanningen. Held og lykke med den næste..
Stort knuz herfra
Mange tak det håber vi os at hun gjorde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NikitasMoar skriver: Håber alt er helt i orden på torsdag, og at du ser din baby helt som den skal være.. Knuz fra Jane
Håber alt er helt i orden på torsdag, og at du ser din baby helt som den skal være..
Knuz fra Jane
Mange tak det vil være super hvis det hele ser godt ud på torsdag
Sikke en besked at få Krydser også for at alt ser rigtigt ud på torsdag.
KNUS
Dorthe
dorthemus skriver: Sikke en besked at få Krydser også for at alt ser rigtigt ud på torsdag. KNUS Dorthe
Mange tak
For filan da - jeg sender dig den største krammer herfra så der går bølger gennem hele Århus! Æv hvor en træls og uhyggelig besked!!!
Kæmpe knus!!!
Sender mine varmeste tanker, og krydser alt for at i får anden besked på torsdag.
Christina
også en KÆMPE herfra...
Rosa skriver: For filan da - jeg sender dig den største krammer herfra så der går bølger gennem hele Århus! Æv hvor en træls og uhyggelig besked!!! Kæmpe knus!!!
Mange tak ja det var ikke lige det vi havde forventet!
Valle81 skriver: Sender mine varmeste tanker, og krydser alt for at i får anden besked på torsdag. Christina
Mange tak det håber vi os!
Frederic's moar skriver: også en KÆMPE herfra...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128