Nej nej nej :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

SaNiNa

ej søde, hvor gør det mig ondt. side helt med tårer i øjene håber virkelig de nye scanninger viser alt er som det skal vore og den ikke fejler noget som helt og der er kommet mere fostervand.

det er vist lige det du har brugt for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Nanna1985

Jeg håber på det aller bedste Håber virkelig at damen har taget fejl..!!

Sender dig et KÆMPE

Anmeld

10. november 2009

Karo

Åh nej dog

Nu kender jeg ikke så meget til det med for lidt fostervand, men kender dog lidt til det med at få dårlige nyheder og blive urolig. Til nakkefoldscanningen var vores tal for lille samt at nakkefolden var for stor. Så jeg fik foretaget en moderkagebiopsi, som heldigvis viste sig at være ok og nu har jeg også fået lavet to hjertescanninger som heldigvis også var okay.

Jeg var også sønderknust da vi fik beskeden og græd også meget bagefter. Men vent nu og se hvad de siger på torsdag. For der er ingen grund til at gå og være ked af det hvis der ikke er noget at være urolig over. tro mig jeg ved det er svært, men prøv at tænke på noget andet.

Knus Katja

Anmeld

10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kæreste dig. Jeg ved hvordan du har det. Det er den værste tid i verden. Der hvor man venter på dommen.

Der er intet man kan sige eller gøre, for at gøre det bedre.

Du må skrive, hvis du har brug for at tale. Jeg ved hvordan det er.

KRAM

Anmeld

10. november 2009

frk andreasen

sender dig et stort

Anmeld

10. november 2009

Mormilla

Sanne og Nicklas skriver:

ej søde, hvor gør det mig ondt. side helt med tårer i øjene håber virkelig de nye scanninger viser alt er som det skal vore og den ikke fejler noget som helt og der er kommet mere fostervand.

det er vist lige det du har brugt for.

Mange tak Det håber vi virkelig os!!!

Anmeld

10. november 2009

Mormilla

Karo skriver:

Åh nej dog

Nu kender jeg ikke så meget til det med for lidt fostervand, men kender dog lidt til det med at få dårlige nyheder og blive urolig. Til nakkefoldscanningen var vores tal for lille samt at nakkefolden var for stor. Så jeg fik foretaget en moderkagebiopsi, som heldigvis viste sig at være ok og nu har jeg også fået lavet to hjertescanninger som heldigvis også var okay.

Jeg var også sønderknust da vi fik beskeden og græd også meget bagefter. Men vent nu og se hvad de siger på torsdag. For der er ingen grund til at gå og være ked af det hvis der ikke er noget at være urolig over. tro mig jeg ved det er svært, men prøv at tænke på noget andet.

Knus Katja

Ja det er ikke så nemt når man får sådan noget afvide! Men som sagt så går hverdagen videre. Jeg har haft det travlt idag og får også en del at se til i morgen. Det hjælper lidt at jeg har noget at se til. Men kan godt mærke at når jeg så sætter mig ned og slapper af så bliver jeg ked af det igen

Anmeld

10. november 2009

Mormilla

Zafir skriver:

Kæreste dig. Jeg ved hvordan du har det. Det er den værste tid i verden. Der hvor man venter på dommen.

Der er intet man kan sige eller gøre, for at gøre det bedre.

Du må skrive, hvis du har brug for at tale. Jeg ved hvordan det er.

KRAM

Mange tak skal nok skrive hvis jeg får brug for det. Lige nu har jeg nogen meget gode venner og familie som jeg snakker meget med om det og det hjælper meget!!!

Anmeld

10. november 2009

Mormilla

frk andreasen skriver:

sender dig et stort

Mange tak

Anmeld

10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mormilla skriver:

Mange tak skal nok skrive hvis jeg får brug for det. Lige nu har jeg nogen meget gode venner og familie som jeg snakker meget med om det og det hjælper meget!!!

Krydser alt for at det hele er som det skal være!...

Masser af tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.