Hvormeget Superfar er de når det kommer til stykket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

Anonym trådstarter

Nu har jeg jo læst jeres svar og jeg synes det er fantastisk for jer at i har super fædre. Jeg er dog noget overrasket over at der ikke er nogle med fædre/mænd/kærester som ikke er så super. Jeg skrev at min kæreste ikke rigtig deltog og ja det gør han ikke, men vi har det stadig super godt og elsker hinanden rigtig højt og han elsker også sin søn over alt på jorden. Jeg er egentlig ikke så utilfreds med det som det er nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Lise

qp skriver:

Synes det er sjovt så fantastiske mændene er når det kommer til børnene når der så ofte ligger diverse indlæg i kategorien "sex og samliv" skrevet af kvinder der er utilfredse med deres parforhold.... Hehe

Men det er jo godt! Dejligt for jer, at jeres mænd er gode fædre....

Måske er det fordi de har så travlt hele natten med at ordne hus, have, vasketøj, mad, indkøb, børn, bleer, badning, putning, at de slet ikke er til noget efter kl 20 når børnene sover

Anmeld

9. november 2009

qp

Lise skriver:

Måske er det fordi de har så travlt hele natten med at ordne hus, have, vasketøj, mad, indkøb, børn, bleer, badning, putning, at de slet ikke er til noget efter kl 20 når børnene sover

Ja der må være noget om det du siger der

Anmeld

9. november 2009

Lise

qp skriver:

Ja der må være noget om det du siger der

PS: Mente selvfølgelig dagen og ikke natten...

Anmeld

9. november 2009

malou

Her er min kæreste ihvertfald en super far i mine øjne selvom han ikke er den store hjælp. Men han sagde allerede fra da jeg var gravid at helt små babyer ikke liiige var ham...- naturligvis har han elsket sin søn fra første blik men jeg kan bestemt mærke hvordan kærligheden og følelser vokser i takt med at han bliver større vores lille mand Hvis jeg ber Dennis om hjælp gør han det selvfølgelig men han skifter ikke en ble hvis jeg alligevel er her... griner og det er sgu egentlig ok.. jeg vil også meget hellere selv gøre det hele... smiler... jeg ved han tager over på sin egen måde når tiden er der... - men som jeg skrev... er han stadig en super far i mine øjne

knus malou

Anmeld

9. november 2009

TbCp

Anonym skriver:

Nu har jeg jo læst jeres svar og jeg synes det er fantastisk for jer at i har super fædre. Jeg er dog noget overrasket over at der ikke er nogle med fædre/mænd/kærester som ikke er så super. Jeg skrev at min kæreste ikke rigtig deltog og ja det gør han ikke, men vi har det stadig super godt og elsker hinanden rigtig højt og han elsker også sin søn over alt på jorden. Jeg er egentlig ikke så utilfreds med det som det er nu..

Vi er et par stykker der har skrevet om ikke helt så super fædre

Anmeld

9. november 2009

karina1980

det er vel som man definere super-far altså er det med børnene så er han super, der er sgu ligeså meget barn i ham som der er i dem,

de hygger sig, der sættes grænser og ja det super, men resten står jeg 90% for, altså alt det *sure* som tøjvask,rengøring, bad osv

så hvis en super far er en der er med over det hele og hjælper til med alt, så er min langt fra super-dad,

tilgengæld er jeg godt tilfreds med at han er som han er, ellers havde vi jo nok ikke været sammen 

Anmeld

9. november 2009

Mumto3

Her i huset har vi også en superfar. Jeg kan huske i min første mødregruppe forstod de ikke hvorfor ialverden at min mand stod op om natten og tog vores dreng. For det ville deres mænd ihvertfald ikke, de skulle jo være friske fordi de skulle på arbejde dagen efter,-øøøhhh nå!!! Jeg skulle da også være frisk, jeg var da på arbejde 24 timer i døgnet med at passe den lille, amme, skifte ble, få til at sove osv.

Her i huset går jeg hjemme, og mens vi har små børn så er det mig der passer børn, og så klare min mand stort set resten (rengøring, indkøb, vasketøj osv.) Nu hvor børnene er blevet lidt større (1, 3 og 5 år) så klaere jeg mere af det huslige.

Alle de 'store' projekter, som smid sutten, sove på eget værelse, falde i søvn selv, smide bleen osv. Det er far der har klaret det! -Det er han nemlig bare super god til!!! Han er kærlig, næmsom, rolig, tålmodig og bestemt. Så det tager 2 dage hvergang vi indføre noget nyt herhjemme. SKØØØØNT!!!!!!

Anmeld

9. november 2009

Mca<3

qp skriver:

Synes det er sjovt så fantastiske mændene er når det kommer til børnene når der så ofte ligger diverse indlæg i kategorien "sex og samliv" skrevet af kvinder der er utilfredse med deres parforhold.... Hehe

Men det er jo godt! Dejligt for jer, at jeres mænd er gode fædre....

Sgu da indlysende  De bruger al deres tid , energi og kærlighed på ungerne

Anmeld

9. november 2009

karina1980

karina1980 skriver:

det er vel som man definere super-far altså er det med børnene så er han super, der er sgu ligeså meget barn i ham som der er i dem,

de hygger sig, der sættes grænser og ja det super, men resten står jeg 90% for, altså alt det *sure* som tøjvask,rengøring, bad osv

så hvis en super far er en der er med over det hele og hjælper til med alt, så er min langt fra super-dad,

tilgengæld er jeg godt tilfreds med at han er som han er, ellers havde vi jo nok ikke været sammen 

kan da tilføje at min mand kun har skiftet ble den ene dag jeg var indlagt i hendes bletid og det var også den eneste dag han gav hende mad,

det har han aldrig været en del af heller, og det var fint for mig også,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.