Hvormeget Superfar er de når det kommer til stykket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

TbCp

Super-far i forhold til hjælp... nej det vil jeg ikke ligefrem sige.

Han elsker sin datter, ingen tvivl om det, men jeg står for omkring 95% af alt hvad der har med vores datter at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Karo

Anonym skriver:

Hej alle på baby.

Ja jeg er lige nysgerig igen. Hvor meget deltager fædrene hjemme hos jer?
Hvormeget har faren sagt at han vil deltage til jer der er gravide?
Er det som i havde forestillet jer?

Jeg starter selv Herhjemme deltager far ikke særlig meget, men jeg forsøger at presse ham noget mere da jeg føler at det sgu også er hans tur nu. Mens jeg var gravid var faren ikke helt sikker på at han ville deltage i noget eller om han overhovedet ville være far. Han bestemte så, 4 måneder før jeg skulle føde, for at han gerne ville være der og være med til det hele. Det blev jo så ikke helt sådan og jeg gjorde alt selv fordi han ikke var der helt alligevel. Nu er vores søn 7 måneder og hans far har skiftet 2 tissebleer, givet 3 flasker og givet ham morgen mad 1 gang og det var så idag. Jeg presser ham rigtig meget for tiden for jeg har bare fået nok nu.

Jeg vil meget geren høre hvordan det er hjemme hos jer og i må også gerne kommentere hva jeg har skrevet. Husk alles meninger og kommentare skal accepteres

Herhejmme er far helt klart en superfar. Min søn (Marcus) er 15 måneder og her er det far der hver morgen sørger for at Marcus bliver taget op bliver vasket, får tøj på, får morgenmad og aflevere ham i vuggestuen, da jeg møder før fanden får sko på.

Udover det leger han meget med Marcus når han er hjemme og han skifter ble lige så tit som jeg gør, også selv om det er nogle af de grimme

Lige nu er jeg gravid igen og er 21 +5 og også her støtter Martin meget op. I starten da jeg led meget af kvalme og træt hed sørgede han ikke alene for Marcus, men også for de daglige gøremål herhjemme.

Så jeg kan bestemt ikke klage

Anmeld

9. november 2009

Mca<3

Her er det bare SUPER DAD   og gud hvor det også bare gør at jeg er så super forelsket i ham ,,   Han er super forelsket i sin søn og gør absolut alt med ham når han er hjemme ..  I øvrigt er han også SUPER DAD for mine 2 store unger

Anmeld

9. november 2009

frk andreasen

TbCp skriver:

Super-far i forhold til hjælp... nej det vil jeg ikke ligefrem sige.

Han elsker sin datter, ingen tvivl om det, men jeg står for omkring 95% af alt hvad der har med vores datter at gøre.

sådan vil jeg nok osse beskrive det hjemme hos os..

Anmeld

9. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

100% Superfar her.

Min mand deltager 100% i alt omkring vores søn og det huslige i øvrigt. Han står op hver eneste morgen med vores søn, giver ham havregrød og så laver de morgenmad og vækker derefter mig.

Lige siden Sofus blev født har Jesper og jeg været oppe sammen om natten. Jeg har den skønneste far til min søn - og den dejligste mand. Jeg føler mig meget heldig.

Anmeld

9. november 2009

LouiseNielsen

Min kæreste er det bedste...

Nu er han jo ikke biologisk far til Nicklas, men den eneste Nicklas har da han ikke ser han biologiske far...

Andreas er super..... Han er rigtig go til at ta Nicklas med på værelset og lege hvis jeg trænger til ro her under graviditeten.... Han tager også gerne lorte bleer, osv osv.....

Til det huslige er han ikke en ørn, han gør det, men det er som om han ikke altid ser skidtet, også kan jeg gøre det om igen bagefter, så tit gør jeg det bare, også er det sådan...

Men som far er han helt fantastisk! Nicklas er MEGET mor-syg lige for tiden, så andreas må stort set intet gøre, og gør han det alligevel skriger Nicklas som en gaaaal.... Men det tager han bare super flot, selvom jeg godt kan se på ham at det gør ondt...

Min graviditet går han rigtig meget op i, og læser hver lørdag (der går jeg ind i en ny uge) om hvad der så sker med babyens udvikling ugen igennem.... Er spændt på hvordan han er som far til en ny født!

Anmeld

9. november 2009

Nanna1985

Min mand er jordens bedste far for vores piger  

Alt omkring handle ind, vaske tøj, rydde op, gøre rent osv, det står jeg for 100 %..

Anmeld

9. november 2009

TbCp

frk andreasen skriver:

sådan vil jeg nok osse beskrive det hjemme hos os..

Det er da helt "rart" at høre at der er andre der har det sådan derhjemme.

Jeg brokker mig nu ikke

Anmeld

9. november 2009

frk andreasen

TbCp skriver:

Det er da helt "rart" at høre at der er andre der har det sådan derhjemme.

Jeg brokker mig nu ikke

nej det gør jeg skam heller ikke.. men måske nu når jeg er gravid er jeg nok go til at brokke mig lidt alligevel men sys vi har det fint. så laver han jo også så mange andre ting som jeg ikke gør og kan lige pt pga. bækkenløsning. feks støvsuger og vasker gulv  tømmer skraldespandene henter jasmin fra dp. osv. "det er hans jobs" som han selv siger det

Anmeld

9. november 2009

qp

Synes det er sjovt så fantastiske mændene er når det kommer til børnene når der så ofte ligger diverse indlæg i kategorien "sex og samliv" skrevet af kvinder der er utilfredse med deres parforhold.... Hehe

Men det er jo godt! Dejligt for jer, at jeres mænd er gode fædre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.