suanne85 skriver:
Nogen har man altså heller ikke lyst til at rejse sig for faktisk, tror jeg alle der køre bus kan give mig ret i.
Jeg har jo selv dårlige ben og skal have en plads ellers kan jeg ikke holde balancen i bussen.
Havde en plads en dag som jeg plejer og så kom der en ældre og vil have den og sagde pænt (var ledige pladser lige bagved mig) at jeg desværre ikke selv kan holde ud at stå op og så kørte snakken ellers blandt de ældre der var med bussen, er så blevet vantil at lade som ingenting når det er, ved godt det er svært at tro på at en ung også kan have svært med balancen, nåh men hvad tror du hun gør, hun bliver fandme stående op og brokker sig over hun er ved at falde når bussen bremser osv i stedet for at sætte sig på pladsen bagved mig, nej hun skal da lige demostrere og det ser man altså tit at de gør, også derfor de kan pisse mig af nogen gange. Var en plads, var faktisk flere længere nede også, men hun vil have min og det kunne hun ikke så hellere være stædig.
Ej .. Ældre mennesker burde vide at der er osse unge der ha' problemer med bentøjet .. Jeg fatter slet ikk' , hvorfor de ska' snakke bag din ryg , hvis der var en plads bag ved dig ..
Anmeld