Min mormor er desværre en af de der stride bitre gamle damer. Hun har så dog stadig kørekort, hvilket nok er noget værre end hvis hun tumlede små børn i en bus og generede ungdommen, for at få en plads.... For hendes kørsel og i særdeleshed hendes mands, gør virkelig gaderne til et farligt sted at færdes....Synes det er frygteligt så længe gamle mennesker får lov til at beholde deres kørekort!
Og jeg vil lige tilføje at det ikke er pga. hun er frontalskadet af alderdommen - Nej hun er bare en strid gammel kæ.......ing og sådan har hun altid været. Det er som om hun er udstyret med en mission her i livet og det er at gøre livet surt for flest mulige mennesker. Der er jo ingen der har haft det så hårdt som hende.....
Nogle ældre er bare fra den hårde tid med lede mænd der har banket både dem og børnene, styret og terroriseret så meget, nærmest voldtaget dem lige efter deres børns fødsel osv. Jeg ved ihvertfald at min mormor havde det hårdt og nok derfor har gjort hende til et menneske ingen kan holde ud at være sammen med ret længe ad gangen.... Sørgeligt men sandt! Hun mener jo vi har det alt for let nu til dags og har nok oparbejdet et had til den yngre genereation.... Alt hvad vi gør, alt hvad vi siger, måden vi lever på, maden vi spiser, vores børn og måden vi sørger for dem på og tager os af dem -ALT er FORKERT!!!!!!
Og ja jeg vil meget nødigt være hjemmehjælper og blive sendt hjem til ældre mennesker som min mormor og hendes mand....pyha!!!!!
Anmeld