Lidt brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Vingummien

Skal lige ud med det.

HADER ÆLDRE MENNESKER.

Ja undskyld emn det gør jeg virkelig til tider, vi er jo ikke så fine på den at vi har bil længere så det foregår med bus, og de kan være rigtig stride når man skal med for af en eller anden grund vil de bare ind af den skide dør i bussen først uanset hvor mange de skal træde over tæerne på deres vej

Nårh jeg er så af sted i dag med Franks datter på 4 år og det er jo med bus og siger selvfølgelig til hende at hun skal passe på når vi skal ind i bussen når der er mange mennesker, men regner ikke med at folk er helt vilde når der står en i den alder og skalind af døre, men jeg troede godt nok forkert, hun blev så lige trumlet af en ældre dame der mente hun skulle først, seriøst hvad sker der for hende, et barn poå 4 år come on mand, tag dig dog sammen kvinde.

Som om ham der køre bussen bare har tænkt sig at lukke naia ind og så køre fra os andre........ UHHH!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Det har jeg også oplevet - flere gange  Og så kan det jo liiige tilføjes at de ALTID skal handle kl 16 når de nu har haft hele dage til det

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Jeanne skriver:

Det har jeg også oplevet - flere gange  Og så kan det jo liiige tilføjes at de ALTID skal handle kl 16 når de nu har haft hele dage til det

haha ja

Anmeld

6. november 2009

BK

Jeanne skriver:

Nej nej de handler fem minutter i lukketid og skal have en hel vognfuld...

Anmeld

6. november 2009

ekzunz

Klock skriver:

Nej nej de handler fem minutter i lukketid og skal have en hel vognfuld...

Næ - det lyder mere som mig....og så gammel er jeg altså ikke endnu......

Anmeld

6. november 2009

Lærke90

suanne85 skriver:

Skal lige ud med det.

HADER ÆLDRE MENNESKER.

Ja undskyld emn det gør jeg virkelig til tider, vi er jo ikke så fine på den at vi har bil længere så det foregår med bus, og de kan være rigtig stride når man skal med for af en eller anden grund vil de bare ind af den skide dør i bussen først uanset hvor mange de skal træde over tæerne på deres vej

Nårh jeg er så af sted i dag med Franks datter på 4 år og det er jo med bus og siger selvfølgelig til hende at hun skal passe på når vi skal ind i bussen når der er mange mennesker, men regner ikke med at folk er helt vilde når der står en i den alder og skalind af døre, men jeg troede godt nok forkert, hun blev så lige trumlet af en ældre dame der mente hun skulle først, seriøst hvad sker der for hende, et barn poå 4 år come on mand, tag dig dog sammen kvinde.

Som om ham der køre bussen bare har tænkt sig at lukke naia ind og så køre fra os andre........ UHHH!!!

Hehe ja det kender jeg sku for godt.. Køre dagligt med bus ofte flere gange om dagen, og oplever tit at de ældre er ved at gå i panik hvis man vil ind før dem

Det er i hvert fald tit jeg må prøve at holde maven til mig, selvom det ikke længere er muligt

Anmeld

6. november 2009

BK

Znuzke skriver:

Næ - det lyder mere som mig....og så gammel er jeg altså ikke endnu......

gamle damer gør det konstant... og nej så gammel er du ikke endnu...

Anmeld

6. november 2009

Betina88

suanne85 skriver:

Skal lige ud med det.

HADER ÆLDRE MENNESKER.

De burde vide bedre de ældre mennesker .. De ved jo at bussen ikk' køre fra dem , bare fordi andre står på først end dem .. De må ta' en slapper ..

Anmeld

7. november 2009

Maise

Skal lige ud med det.

HADER ÆLDRE MENNESKER.

ha ha jeg arbejder med ældre mennesker og har faktisk spurgt dem om netop lige den der med hvorfor de altid skal springe over i køen. Nogen siger at det er fordi at de er bange for ikke at nå med. Andre siger at de er opdraget med at man lader de ældre, svage komme først til. Selv tror jeg også at det er fordi at nogle af dem er frontalskadet pga. alderdommen, og derfor selv har mistet plig.

Anmeld

7. november 2009

TbCp

Synes ofte man oplever unge mennesker der ikke rejser sig for ældre, så jeg tænker at det måske er en af grundene til at de har lidt travlt og gerne vil nå at have en plads, hvis de har svært ved at holde balancen når de står op i bussen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.