Rygning indenfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

wamse

Helle30 skriver:

Jeg synes egentlig også, der er sket en ændring i folks syn på dét der med at gå udenfor og ryge, efter at rygeloven er blevet indført. - Ihvertfald blandt de rygere, vi kender. Der er ikke rigtig nogen, der nævner det mere, når de holder noget (fest) i deres hjem. Det er bare blevet sådan, at man går udenfor og ryger - og der er ingen der mukker over det eller kommer med bemærkninger om det.

Det er da sikkert danskere, der stadig er lidt mugne over, at de ikke kan ryge, hvor det passer dem, men generelt synes jeg, stemningen er vendt.

Ved godt, det ikke lige var det, vi diskuterede. - Kom bare lige til at tænke over det, da jeg læste tråden igennem.

- Helle, der kalder sig festryger og egentlig også synes, det er skønt at komme op og strække benene lidt undervejs i en lang middag.

Giver dig helt ret, nu går rygere som regel bare udenfor for at ryge, næsten som en selvfølge, det er dejligt.

Jeg går så ret sjældent i byen, men var afsted for ½ år siden, og var på et værtshus, hvor man må ryge, og da der var gået et par timer var mine øjne røde og min hals snørrede sig bare sammen, det var rigtig ubehageligt. Mærkeligt når jeg selv har røget i mange år, og ikke har mærket gener der. Men jeg valgte så at tage hjem, for fik det bare så skidt af røgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Tanja1

MorpåSjælland skriver:

Nope. For selvom man lufter ud dagen efter sidder de skadelige stoffer stadig i gardiner osv. Så det i Basta tror jeg og føj hvor var det bare klamt

enig

Anmeld

8. november 2009

Bondepigen

Hold fast i at dit hjem er røgfrit. Har selv været ryger indtil for 6 dage siden, og jeg syntes det var fint at gå udenfor, det gjorde jeg osse hjemme. Og uanset om andre synes det er ok eller ej, så er det dit hjem... og man skal respektere din beslutning!

Anmeld

8. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
bondepigen skriver:

Hold fast i at dit hjem er røgfrit. Har selv været ryger indtil for 6 dage siden, og jeg syntes det var fint at gå udenfor, det gjorde jeg osse hjemme. Og uanset om andre synes det er ok eller ej, så er det dit hjem... og man skal respektere din beslutning!

Hvor har du ret

Og tillykke med rygestoppet

Anmeld

8. november 2009

Balderson

Lugten vil sidde i dine ting bagefter...

Og tror du ikke at de 5 der ryger kan holde til at gå udenfor at ryge den dag alligevel...

Anmeld

8. november 2009

Bondepigen

Rikke skriver:

Hvor har du ret

Og tillykke med rygestoppet

Takker

Anmeld

8. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Balderson skriver:

Lugten vil sidde i dine ting bagefter...

Og tror du ikke at de 5 der ryger kan holde til at gå udenfor at ryge den dag alligevel...

Jo, selvfølgelig kan de det, og de respekterer også hvis jeg siger de skal ryge udenfor. Men derfor ville det alligevel have været hyggeligst hvis vi ikke skulle "skilles ad" og kunne sidde sammen alle sammen.

Men jeg har besluttet at der skal ryges udenfor den dag også

Anmeld

9. november 2009

Mira0911

Rikke skriver:

Jeg skal holde julefrokost om en måneds tid, og i den forbindelse kommer der 5 personer som ryger.

Normalt er vores hjem røgfrit, men nu overvejer jeg om jeg skal lade dem ryge indenfor denne dag. Det er jo koldt udenfor på denne årstid, og det er jo også hyggeligst at vi kan sidde sammen allesammen.

Hvis der bliver røget indenfor en enkelt dag, er det så muligt at få luftet så godt ud at røgen forsvinder? Eller vil den blive siddende i dyner, tæpper osv?

Jeg har også mulighed for at låne en luftrenser... vil den kunne tage al røgen?

Det er dig som bestemmer.. Og du kan godt tillade dig og sige at de godt må ryge udenfor...Det er dig der afgøre om de må ryge indenfor... Og om i kan holde det ud...

Her er det også et røgfrit hjem.. Og folk skal bare ryge udenfor her... Kan sagtens mærke der ikke er nogen som er tilfredse med det...

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Siden vi holdte med at ryge indenfor da Idun blev født og jeg holdte med at ryge til hverdag, så er der IKKE blevet røget indenfor. Jeg kan simpelthen lugte det, om så folk der står på trappestenen ikke lukker døren. VADRK. Så jeg syns at de må gå ud, hvis du spørger mig.

Men det er jo staidg op til en selv

God julefrokost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.