Rygning indenfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
28 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg skal holde julefrokost om en måneds tid, og i den forbindelse kommer der 5 personer som ryger.

Normalt er vores hjem røgfrit, men nu overvejer jeg om jeg skal lade dem ryge indenfor denne dag. Det er jo koldt udenfor på denne årstid, og det er jo også hyggeligst at vi kan sidde sammen allesammen.

Hvis der bliver røget indenfor en enkelt dag, er det så muligt at få luftet så godt ud at røgen forsvinder? Eller vil den blive siddende i dyner, tæpper osv?

Jeg har også mulighed for at låne en luftrenser... vil den kunne tage al røgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

oo

jeg ville nok holde fast i, at rygning foregår udenfor, hvis det var mig. eller...jeg overgiver mig jo også nogle gange hvis det fx øser ned og alle drengene er her. men selv kan jeg mærke det rigtig meget, når folk ryger indenfor, jeg hoster hele aftenen og min hud tørrer fuldkommen ud. og så stinker det jo! og det bliver ved at stinke et godt stykke tid bagefter

så slemt er det heller ikke, at de fem skal udenfor, selvom det er koldt. så kan det jo også være de begrænser smøgerne, for jeg syntes ofte, at hvis rygere får lov at ryge indenfor, så ryger de liiiige et par mere end de plejer fordi "det er jo så hyggeligt"

Anmeld

6. november 2009

Honningblomst

Hmm..hvor mange kommder der? tænker bare at det da er rarest for alle at der bliver røget udenfor...men altså, hvis ikkerygerne er ligeglade og din store er stor og I lufter ud, så lad dem da ryge inde...så hys er jeg slet ikke, at jeg til en fest ville gå helt i baglås over lidt røg...jeg drikker endda også alkohol til fester... og det er jo heller ikke sundt.

Knus Eva

Anmeld

6. november 2009

TbCp

Det sker ind imellem her. Men kun når Liva ikke er hjemme og kun i stuen.
Der bliver luftet ud dagen efter.
Min kusine satte altid en skål eller to med eddike frem når der blev holdt fest og røget, det skulle åbenbart hjælpe mod lugten fra cigaretterne

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Herhjemme holder vi fast i at der skal være røgfrit, så er der altan eller gå helt udenfor og slet ingen der har brokket sig over det plus at folk som regl ryger mindre fordi de hellere vil sidde inde. Du kan ikke bare få det væk på en dag hvis der skal sidde 5 og ryge.

Inden jeg mødte Frank og blev gravid osv da røg jeg og for at det iikke kunne lugtes i min lejlighed så luftede jeg altid ud hele tiden når jeg ikke var hjemme og var der bare en dag jeg ikke fik det gjort hang det virkelig længe.

Stoppede med at ryge da jeg blev gravid, og vi flyttede så da Emil var 6 måneder til en helt frisk lejlighed osv og det sengetøj osv der ikke var blevet brugt siden jeg røg føj siger jeg bare

Anmeld

6. november 2009

Lone Jakobsen

her er der "no smoking" indenfor...og det er uanset om vi holder julefrokost, bryllup eller barnedåb.

folk kan bruge altanen, haven eller vores garage.... det er helt op til dem. for hvis min mand kan ryge udenfor hver dag... ja så kan gæster også gøre det en enkelt gang.

Anmeld

6. november 2009

Tina2

Vi har holdt fest her et par gange siden vi flyttede herop, og der har folk fået lov at ryge inde, men vinduerne står åbne hele tiden...

Både min mand og jeg festryger og vi er meget obs på at få lugten væk inden ungerne kommer hjem, så hjælper rigtig godt med de åbne vinduer... Ja i sommer stod det hele jo nærmest åbent, så der var ingen problemer overhovedet....

Men ellers får ingen lov at ryge her.....

Anmeld

6. november 2009

H+S Skjolgborg.

hvis der er børn med ville jeg holde mig til den med udenfor.

Hvis ikke så F.eks kun i køkken eller et rum/stuen..Ikke hele huse eller beggesteder.

Bare min meningen..

Mvh Henriette

Anmeld

7. november 2009

Betina88

Rygningen burde være uden for , og der findes jakker , så de dør ikk' af kulde .. Det ville jeg gøre ..

Anmeld

7. november 2009

malou

Jeg har jo røget i mange mange år.. men efter jeg har fået Victor er rygning i mit hus FORBUDT big time. Uanset hvad!! Jeg ryger endda selv når jeg får en lille en eller 10 men vil ikke have den ulækre dagenefter lugt ind i mit fine hus...- de er også 5 rygere siger du... så skal de i det mindste ikke stå og ryge udenfor alene...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.