snip snip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

haha..ogsaa mig. jeg fortryder altid. og er der ikke noget med, maend godt kan lide at have noget at holde i

HAHA Jo det er der vidst.

Jeg har bare aftalt med mig selv, her sidste gang ejg klippede mig kort at det var SIDSTE gang jeg gjorde det. Jeg ER langhåret. Jeg vender altid tilbage til det lange hår og jeg er bare langhåret, ligesom jeg også er rødhåret (selvom det jo er farvet).

Så hvis jeg igen tænker: Der skal bare ske noget - en dag - så må jeg få mig en piercing eller noget Ikke noget med at klippe håret !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

mama09

Tjuhl skriver:

til jer der korser jer fordi det er en anelse skævt, jeg kan godt lide det sådan! og nej, jeg kunne aldrig drømme om at gå ned til en frisør og lægge 300 kroner for at hun kan tage et par milimeter i den ene side!

mit hår er pilskævt AND I LIKE IT! - det andet blir sgu for fint til mig!!

og min mand elsker mig - utroligt nok - stadigvæk. jeg er satme da glad for han ikke kun giftede sig med mig for mit lange hår

hehe synes det ser godt ud

Jeg nægter også at gå til frisør,om jeg vil betale så mange penge? hell no!!

og mit er også tit lidt skævt hist og her, men plejer bare at sige det er "meningen" farver også mit eget hår

knus nærig røven

synes du er sej, så meget har jeg ikke turde ta endnu, men nu du har gjort det, kan det være jeg tør kaste mig ud i det, måske

anyway du ser smuk ud

Anmeld

7. november 2009

JustAnotherName

Hold da op, hvor er du modig BARE SÅDAN at kaste dig ud i det!
Det er jo MEGET hår at klippe af ....og så ordne det helt selv. Vildt.

Klær dig nu godt. Din vildbasse

Anmeld

7. november 2009

Ni-ko-li-ne

du er smuk smuk smuk :0)

Anmeld

7. november 2009

dorthemus

Dejligt med forandring  I flere år skiftede jeg frisure og hårfarve en gang om året...nu er jeg en kylling og tør ikke mere

Anmeld

7. november 2009

Lise

Det ser godt ud  Jeg ville nu også gerne se et før billede - altså hvor håret stadig sad på hovedet, ikke ikke lå på vasken  Iøvrigt synes jeg slet ikke at det gør noget at det er lidt skævt - man må jo gerne kunne se når noget er hjemmelavet

Jeg klipper også altid mit eget hår, da der ikke rigtigt er nogen frisure i. Kunne heller ikke drømme om at smide 300-500 kr for at få klippet nogle spidser... En tot hår i den ene hånd, og en saks i den anden. Så går det derud af

Anmeld

8. november 2009

Bondepigen

Jeg kan faktisk bedst lide det korte her til dig... Det er som om man ser dig bedre... 

Uuuh, sådan nogle flip har jeg osse haft rigtig mange af... har sågar klippet mig selv skaldet, fordi jeg ville prøve noget jeg ikke havde prøvet før. Fik osse af vide af en lærer engang, at jeg vist var den elev der havde haft flest forskellige frisurer i hans tid som lærer... 

Jeg synes det er skægt, og forandring fryder!!

Håber det bliver en forandring af de helt store for dig denne gang!! Du ved hvad jeg mener...  

Anmeld

8. november 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

og ps. sidst jeg klippede mig helt anderledes, blev jeg gravid lige bagefter, så man kan jo håbe det er det der skal til

.....jeg krydser, ønsker og håber sammen med dig!

Anmeld

8. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du ser helt fantastisk ud!!! Jeg har ikke lige set billeder af dig med langt, men den frisure du har nu klæder dig ihvretfald rigtig godt!

Anmeld

8. november 2009

oo

ih tak - det er virkelig godt for mit ego at få så mange søde beskeder jeg er selv rigtig glad for, for filan da vi skulle ud af døren igår kunne jeg føntørre det på ti minutter!!

her er et før billede fra min nieces fødselsdag (med min kære mand), hvor jeg godt nok har håret inde bag armene, men det gik altså ned til lænden, så det var temmelig langt - og der havde jeg lige taget fem cm af spidserne og et billede fra igår, da vi skulle til bodeling af Sørens forældres ting med svigerne ()

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.