snip snip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Vingummien

Jules skriver:

Det ser bare super godt ud

Bare jeg kunne noget med en saks i hånden... Hehe... Neeeej det må jeg heller lade være med

hehe tænkte jeg også. Havde jeg gjort det selv havde jeg lignet en trold bagefter

Flot ser det ud og modigt gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

heaven

jeg synes det er tisse-sejt..... kunne dog godt have brugt et før billede - hvor meget har du klippet af??

Jannie - med dejlig rødvin i hånden.

Anmeld

6. november 2009

Kristina V

Kender godt den del med forandringer..

Men yaiks det er skævt. Måske en frisør lige sku rette det op.. ellers rigtig fint til dig...

Anmeld

6. november 2009

Miamaja

Mebach skriver:

Ikke min mand! Udover mine jader that is!

Fin længde ellers, Tjuhl, meeen skal du ikke lige have rettet det til ved frisøren?

hehe..

Anmeld

7. november 2009

oo

til jer der korser jer fordi det er en anelse skævt, jeg kan godt lide det sådan! og nej, jeg kunne aldrig drømme om at gå ned til en frisør og lægge 300 kroner for at hun kan tage et par milimeter i den ene side!

mit hår er pilskævt AND I LIKE IT! - det andet blir sgu for fint til mig!!

og min mand elsker mig - utroligt nok - stadigvæk. jeg er satme da glad for han ikke kun giftede sig med mig for mit lange hår

Anmeld

7. november 2009

Betina88

Det er pænt til dig ..

Anmeld

7. november 2009

oo

heaven skriver:

jeg synes det er tisse-sejt..... kunne dog godt have brugt et før billede - hvor meget har du klippet af??

Jannie - med dejlig rødvin i hånden.

jamen du kan se hele den manke der ligger på det første billede. det gik ned til lænden før, så det er en del. men det er deeeeejligt

Anmeld

7. november 2009

oo

Miamaja skriver:

haha..ogsaa mig. jeg fortryder altid. og er der ikke noget med, maend godt kan lide at have noget at holde i

mit udseende er heldigvis på ingen måde dikteret af mænd - heller ikke min egen. Det er jeg sgu for feministisk til at bukke under for!!

Anmeld

7. november 2009

qp

Tjuhl skriver:

en blanding af en pludselig indskydelse og en stor portion kedsomhed men mit hår vokser så hurtigt, at jeg har samme længde næste vinter som jeg havde for en time siden, så det er ikke så frygteligt som det måske kan se ud

Hahaha... jeg gjorde nøjagtig det samme for godt 1 månede siden....

Anmeld

7. november 2009

Maise

Tjuhl skriver:

jeg fik lyst til noget nyt, og hentede saksen:

Synes at det er skide fint til dig. Ser naturligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.