snip snip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

mariamiss6

Men..... Trine.... er det billedets vinkel og hårets fald, eller er den ene side sådan lidt længere end den anden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

oo

tak skal I have det er rigtig rart, mit hoved føles en lille smule som om jeg er fuld, fordi det er så let

Tina, jeg plejede også, da jeg var teenager, at gro mit hår meeeeterlangt og så blev jeg irriteret og klippede det helt kort drengefrisure, og så groede jeg det ud igen og startede forfra Men jeg har haft meget langt hår i ...hmmm... de sidste 6 år tror jeg, Søren har aldrig set mig med så kort hår her, så hans øjne stod ud af hovedet på ham - men han syntes det er sødt

Anmeld

6. november 2009

oo

mariamiss6 skriver:

Men..... Trine.... er det billedets vinkel og hårets fald, eller er den ene side sådan lidt længere end den anden?

jeg strøg ned på badeværelset efter jeg havde taget billedet, og klippede en lille smule af den ene side, men jeg tror også det har ret meget at sige, at jeg løfter den ene arm det er jo slet ikke lige hele vejen rundt, for jeg har selv klippet det hele, men det gør nu ikke mig så meget. så blir det også liiiiige for klinisk til min stil

Anmeld

6. november 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jeg strøg ned på badeværelset efter jeg havde taget billedet, og klippede en lille smule af den ene side, men jeg tror også det har ret meget at sige, at jeg løfter den ene arm det er jo slet ikke lige hele vejen rundt, for jeg har selv klippet det hele, men det gør nu ikke mig så meget. så blir det også liiiiige for klinisk til min stil

Nårh okay, jamen så passer det nok nu jo, tænker jeg hehe....

Jeg lagde godt mærke til at der også er buer i dit pandehår, men de er sdan ret symetriske, og jeg synes egentlig det ser ret godt ud.... Jeg eeeelsker dit pandehår, mit er for tyndt, men jeg tør ikke lægge mere til det heheheheeh...

Anmeld

6. november 2009

frk andreasen

det er rigtigt pænt jeg gjorde præcis det samme for 1 mdr tids siden. klippede 30 cm af. først nu har jeg vænnet mig til det..

tanja 20+5

Anmeld

6. november 2009

oo

mariamiss6 skriver:

Nårh okay, jamen så passer det nok nu jo, tænker jeg hehe....

Jeg lagde godt mærke til at der også er buer i dit pandehår, men de er sdan ret symetriske, og jeg synes egentlig det ser ret godt ud.... Jeg eeeelsker dit pandehår, mit er for tyndt, men jeg tør ikke lægge mere til det heheheheeh...

Tak jeg har mega tykt hår, det er derfor mit pandehår også er sådan helt hjelm agtigt

Anmeld

6. november 2009

NaFe

Du er sku for sej... Og det ser bare VILDT godt ud til dig.. Gid jeg havde det mod og bare gøre det... tænker altid for meget over det med det hår... smiler... Men som du jo selv siger... Det vokser jo ud igen vis det skulle ende heeelt galt...

Anmeld

6. november 2009

Pia.

Hvor er du sej !!!! Vildt, det turde jeg ikke, men jeg er også en kylling når det kommer til mit hår - tør dårlig bruge en børste .... SMILER...

Men flot er det virkelig til dig... Tillykke med dit nye look - mangler en smiley der pifter... viuvit...

Anmeld

6. november 2009

Miamaja

Holddahelt fest...!!!..

Håber ikke du får spat af at være korthåret. Det gør jeg altid, når jeg klipper mig hehe.

Det klæder dig!!

haha..ogsaa mig. jeg fortryder altid. og er der ikke noget med, maend godt kan lide at have noget at holde i

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

Miamaja skriver:

haha..ogsaa mig. jeg fortryder altid. og er der ikke noget med, maend godt kan lide at have noget at holde i

Ikke min mand! Udover mine jader that is!

Fin længde ellers, Tjuhl, meeen skal du ikke lige have rettet det til ved frisøren?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.