Hejsa, jeg vejede 75 da jeg blev gravid, begge gange, og ved fødslen havde jeg taget mellem 8-10 kilo på....
Så jeg ville jo påstå min graviditet vejede det "anbefalede" altså ca. 10 kilo +/-
Da jeg fik den første røg jeg meget hurtigt på min normalvægt, ca 75 kilo, men synes min mave var lidt længe om at synke på plads.
Her efter nummer 2, der vejede jeg mig da han var 20 dage gammel, og der var jeg 8 kilo mindre end før jeg blev gravid.
Altså røg jeg fra 75 kilo før graviditet til ca. 67 kilo efter graviditet.
Jeg ammede nummer 2 i 7 uger, hvorefter han gik på fuld flaskemad. Så jeg tror ikke det skyldes amningen, så skulle jeg jo mene at jeg havde taget det hele på igen så snart jeg stoppede.
Nummer 2 er nu 11 måneder gammel, og jeg har stadig ikke taget de 8 ekstra tabte kilo på.
Jeg spiser som jeg altid har gjort, meget lidt men meget fedt. og hælder chokolade i mig hele tiden hvis jeg kan komme til det.
Så jeg ved ikke om man skal påstå min graviditet har vejet knapt 10 kilo eller om du ville sige den vejede 16 kilo.
Jeg havde ikke vand i kroppen, og blev ikke vildt stor eller noget andet der kunne give ekstra usynlig vægt.
Min mælk indeholdt næsten ingen næring, kun de første 3 uger måske, så jeg tror heller ikke rigtigt det kan siges at være amningen der er skyld i vægttabet, jeg er ret sikker på jeg har tabt mig under graviditeten, men bare ikke rigtig har lagt mærke til det, fordi jeg jo tog på efterhånden som jeg voksede.
her et billede fra jeg var 38+5 med nummer 2, jeg fødte 1 uge og 2 dage senere, på terminen, så jeg var nok ikke meget større ved fødslen.