De såkaldte mave operationer..
Er det bare mig, eller er der gået lidt for meget "mode" i at få sådan en operation for at tabe sig? Jeg har rigtig rigtig svært ved at blive facineret over at en person har tabt XX antal kg efter sådan en opreation. Ja, det er jo lige som det er pointen i sådan en.
Jeg ved godt at der skal masser af viljestyrke til alligevel, men synes det er svært at være facineret over et stort vægttab, når det er pga en opreation.
Og sådan som jeg har forstået det, bliver mange rigtig syge af at spise fed mad, eller spise for meget?? Så et vægttab er eneste vej hvis man ikke vil være røvsyg..
Hilsen Ano, som har for mange kg på kroppen, men som ALDRIG kunne drømme om at blive opereret.
Du skal hellere ikke imponeres for det handler ikke om dig men om andre mennesker der lider af overvægt!
Disse har truffet en kæmpe beslutning som resten af livet kommer til, at påvirke dem selv og dermed også deres omgivelser, det synes jeg er modigt i sig selv.
Jeg synes ikke man kan kalde det "mode" - det ville til sammenligning være, at kalde en evt kur mod HIV/ AIDS det samme, hvis medicinalindustrien fandt frem til sådan en.
Så kan man vel også sige, at personer der ville benytte sig af sådan en kur er personer der springer over hvor gærdet er lavest og ikke tager ansvar for deres levevis? Det samme er vel også gældende mht. den fri abort? - Hvis man altså vælger, at se på det med de "briller" du har taget på.
Du skal jo tænke over, at der ofte kan ligge mange årsager bag en overvægt - det kan være mennesker der ikke har fået den rådgivning eller hjælp de har haft brug for i forbindelse med evt. psykiske problemer og nu har lægevidenskaben så fundet en måde, at hjælpe disse på. Hvorfor er det ikke en god ting?