Ekko skriver:
Det er også min fornemmelse, at forholdet ikke rigtigt er ligeværdigt og derfor er jeg ikke enig med dem, der skriver som om, at det kun handler om hvor privat man er online. Jeg synes, at det lyder som om, at forholdet er meget på hans præmisser.
Jeg synes, at det er forskel på, om man er ey sammentømret par med årelangt ægteskab og børn, hvor alle ved, man er sammen, Og på det at have kendt hinanden i 6-12 måneder og ikke rigtigt gå ud sammen eller se hinandens venner og familie. Lægger man så til at forholdet også skal være hemmeligt online og der er en masse regler for hvordan din profil skal være, at han skal stå som single osv, Så tænker jeg "Rødt flag"
nu hvor jeg tænker over det, så har du egentlig ret i at det ikke er helt ligeværdigt. jeg føler egentlig jeg gør flere ting for ham for at han skal føle sig tryg, fx nu her med at jeg sletter alle billeder på Snapchat-profilen og jeg gør min Instagram privat. og jeg skal jo ikke pomp ham mere for at han ikke vil stå i forhold med mig eller noget. men udover det så har jeg godt lagt mærke til at det er lidt på hans præmisser, hver gang jeg siger min mening, og holdning til noget så får han den hurtig ven over til tilbage til mig. og til sidst i den episode måtte jeg med negativ i stemmen en smule og sige jeg synes faktisk han skulle blive på sin egen banehalvdel, fordi han altid skød dem tilbage til mig og jeg følte at hver gang jeg stod tilbage med problemet og at jeg var problemet og den der skabte det. og jeg ved ikke om han lytter på de ting jeg siger men ja det er meget hvad han har lyst til i stedet for at spørge hvad har du lyst til hvad tænker du at jeg lige vender om og gør det her. og han siger faktisk at han aldrig har haft en kæreste som siger fra eller siger når mine grænse er overtrådt eller så videre og det skal han lige lære og at det måtte jeg have opdrage ham lidt på, hvortil jeg svarer at jeg har jo ikke en kæreste for jeg skal opdrage på ham det gider jeg simpelthen ikke. vi er voksne mennesker og alt i alt handler det jo om at have gensidigt respekt og tænke på andre end sig selv.
men ja det er jo et rødt flag men kan man få en mand som kun har grønne flag, det ved jeg heller ikke.
Anmeld
Citér