husrensning update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Nej jeg har ikke haft sådan en ude.

Jeg kan bare mærke dem, når de er her. Og når jeg kan mærke min far, har jeg en lampe der tænder og slukker.

Malucca kan lige som Carla vænne sig efter de foto af dem, og så begynde at skræld grine, og trækker benene op, som når jeg kilder hende.

Lyder jeg helt gak-gak

Lidt gak er man vel altid...  Men det er i min verden ikke noget at være ked af!! 

Jeg tror osse børn er mere i kontakt med det åndelige, altså det gode... Men jeg har nok en hel anden forestilling om det end mange herinde... Og jeg vil absolut ikke "lege" med det, for jeg tror man kan rode sig ud i noget som man skal holde sig fra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

mama09

michella80 skriver:

Sikke noget altså...... Der var to her. Den ene var en kvinde der havde mistet et barn og derfor var tiltrukket af Carla. Hun blev sendt væk. Den anden var min farfar! Han har passet mig (sammen med min farmor) da jeg var lille. Han døde i 97 og jeg har altid været overbevist om at han har været min skytsengel. Da jeg boede i min anden lejlighed har jeg flere gange været overbevist om at han har været og se til mig og hver gang har jeg smidt ham ud. Det er så ham der er her igen. Han er her for at passe på mig og Carla og han kommer med en masse kærlighed. Han var ked af at han havde skræmt mig. Hun ville sende ham væk, men det var han ikke så glad for. Han ville træde mere i baggrunden men han ville ikke helt væk, så jeg måtte acceptere at han var her engang imellem og det kan jeg også bedre når jeg ved det er ham. Carla og han har meget glæde af hinanden og de snakker sammen (sagde hun). Hun gik direkte hen til et billede af min farfar og spurgte hvem det var (før vi fandt ud af det var ham) og så sagde jeg at det var min farfar. Så sagde hun: Det er ham der er her! OKAY!!! Men jeg kunne ikke lade være med at grine af at han ikke ville væk. Han kigger bare forbi engang imellem. He he... Jeg ringede til min farmor og fortalte det (det havde jeg lovet). Hun blev noget overrasket. Og så sagde hun noget jeg blev meget målløs over. Dengang min farfar døde havde jeg en halskæde med et knækhjerte... Det knak jeg og lagde den ene del ned til ham i graven. Den anden halvdel har jeg inde på soveværelset (HVOR DE FANDT HAM OG SNAKKEDE MED HAM ) WOW! Det mindede hun mig om og så sagde hun: Så er du jo selv lidt ude om det. Ha ha ha. Jo.... Og oveni det hele fortalte jeg at det havde puslet ovre i hjørnet af stuen. Så gik hende den ene derhen og begyndte at grine. "Ja det er da klart!! Det er jo her hans billede står. Han har prøvet at fortælle dig det var ham!" Godt så!!!! Jeg hører så ikke særlig godt efter.

Da de var gået og jeg snakkede med min farmor lagde jeg Carla ned i kravlegården. Hun lå og pludrede og lige pludselig blev hun helt stille og der lå hun og kiggede over mod billedet af ham. Mærkeligt!!!! Men nu kan jeg da sige til ham hvis han gør mig bange og han skal smutte. Det er jo ikke hans hensigt.... Altså... Men det er lidt sjovt at han ikke ville væk. Hende den ene spurgte også om han var meget kontrollerende og bestemmende og det har han altid været, så jeg kan lige høre ham sige at der ikke er nogen der skal bestemme om han skal være her eller ej.  ha ha ha.

har ikke læst hvad de andre skriver endnu - så ved ikke om det er blevet spurgt om - men hvad koster det at få en hjem til en ?

(har kun fået hælp og rådgivning igennem tlf og et fordrag før , og min mors veninde)

Jeg tror så meget på det , har selv fået afvide jeg har everne til at kunne snakke og se dem, hvis jeg tør åbne op - men det gør jeg ikk er skide bange for det, har oplevet mange ting - set mange ting og er overbevist om at jeg har "en" på besøg igen... Latifa stirrer tit på et bestemt sted, og "snakker" der til, og jeg kan ligesom mærke jeg ikk er alene - uhhhhh...

dem jeg har haft "problemer" med, har ikk været familiemedlemmer, men tilfældige spøgelser - øvvv så du skal være glad, synes jeg

for det er da skiiiddde hyggeligt det er din bedstefar

håber du er okey , efter den oplevelse

Anmeld

7. november 2009

mama09

TbCp skriver:

Ihhh hvor er det vildt altså!

Men det er da en rar tanke at din farfar passer på jer

Jeg var til stort foredrag med Marion Dampier Jeans for et par år siden hvor hun fik kontakt til min søster.
Det er så vildt at opleve og det viskede al min tvivl væk omkring om der findes "spøgelser"

jeg ellssskkeeer Marion - fedt du har oplevet hende i virkeligheden, snyd

Har læst alle hendes bøger! hun er så god

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

Trinehw skriver:

har ikke læst hvad de andre skriver endnu - så ved ikke om det er blevet spurgt om - men hvad koster det at få en hjem til en ?

(har kun fået hælp og rådgivning igennem tlf og et fordrag før , og min mors veninde)

Jeg tror så meget på det , har selv fået afvide jeg har everne til at kunne snakke og se dem, hvis jeg tør åbne op - men det gør jeg ikk er skide bange for det, har oplevet mange ting - set mange ting og er overbevist om at jeg har "en" på besøg igen... Latifa stirrer tit på et bestemt sted, og "snakker" der til, og jeg kan ligesom mærke jeg ikk er alene - uhhhhh...

dem jeg har haft "problemer" med, har ikk været familiemedlemmer, men tilfældige spøgelser - øvvv så du skal være glad, synes jeg

for det er da skiiiddde hyggeligt det er din bedstefar

håber du er okey , efter den oplevelse

det kostede 1000kr men de andre jeg har spurgt har ville have 2000-3000kr for det så det var billigt det jeg fandt.... Ej jeg er ikke helt okay med det endnu. Er alene hjemme lige nu og kan godt mærke jeg ikke lige synes det er det fedeste. Der er dog sket noget lidt underligt. Den dag jeg havde fået husrensningen fik jeg jo at vide at Carla og min farfar snakkede sammen. Carla lå så og pludrede helt vildt om natten. Puha... Om morgenen kaldte jeg så på min farfar og sagde jeg skulle snakke med ham og så sagde jeg at jeg ikke ville have at han kom om natten for der skulle Carla sove og desuden ville jeg ikke have ham i soveværelset. Han skulle være i stuen. Om natten sov Carla HELE natten (det er første gang hun har gjort det) Jeg puttede hende 18.15 og første gang hun vågnede og ville have mad var klokken 5.30!!!!  Ved ikke lige helt hvad jeg skal tænke om det....

Anmeld

7. november 2009

TbCp

Trinehw skriver:

jeg ellssskkeeer Marion - fedt du har oplevet hende i virkeligheden, snyd

Har læst alle hendes bøger! hun er så god

Hun er kanon god ja!!!

Har også læst hendes bøger

Mailede til hende efter foredraget med en kæmpe tak

Anmeld

7. november 2009

mama09

michella80 skriver:

det kostede 1000kr men de andre jeg har spurgt har ville have 2000-3000kr for det så det var billigt det jeg fandt.... Ej jeg er ikke helt okay med det endnu. Er alene hjemme lige nu og kan godt mærke jeg ikke lige synes det er det fedeste. Der er dog sket noget lidt underligt. Den dag jeg havde fået husrensningen fik jeg jo at vide at Carla og min farfar snakkede sammen. Carla lå så og pludrede helt vildt om natten. Puha... Om morgenen kaldte jeg så på min farfar og sagde jeg skulle snakke med ham og så sagde jeg at jeg ikke ville have at han kom om natten for der skulle Carla sove og desuden ville jeg ikke have ham i soveværelset. Han skulle være i stuen. Om natten sov Carla HELE natten (det er første gang hun har gjort det) Jeg puttede hende 18.15 og første gang hun vågnede og ville have mad var klokken 5.30!!!!  Ved ikke lige helt hvad jeg skal tænke om det....

uhhh får gåsehud...

For nogen år siden havde jeg 1 ældre mand der blev ved med at "hænge" på mig (han var hos min venstre skulder), fik afvide han ikke vil noget ondt, men han tog mange kræfter for mig (var utrolig sur - ked af det uden grund) de bedte ham om at forsvinde og jeg fik det straks bedre, som en lettelse - de fortalte han og andre kunne komme igen, da de var "tiltrukket" af mig, (ikke den perverse måde hehe) men fordi jeg har et åbent åndeligt sind (siger de kloge), de sagde jeg skulle tænke på hvidt lys hvis jeg blev bange eller bare snakke med dem og sige de skulle smutte - det hjalp mig, at jeg bare kunne sige ud i den blå luft "at nu kunne de godt smutte" eller "skrid nu" osv (hvis levende folk havde set mig, må de havde troet jeg var skør, for snakkede jo med "LUFTEN")

(fordi jeg skriver "DE" er pga. jeg fik "HJÆLP" af flere..)

såå jaa jeg tror på dig, og tror på han har hørt efter dig, og nu kun er i stuen - håber han også kun kommer når du ikke er alene - for jaa det er ubehagelig oplevelse - som om nogen stirrer på dig hele tiden men ikk vis du er bange - bare skæld ham ud !! prøv også bare at gå og snakke og  fortæl hvordan du har det osv (så du vænner dig til ham, men hvis det bliver ved med at være ubehageligt - synes jeg du skulle få ham helt væk!!

men ski da lækkert carla nu sover - skriv hvis der sker mere, er så nysgeri

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

Trinehw skriver:

uhhh får gåsehud...

For nogen år siden havde jeg 1 ældre mand der blev ved med at "hænge" på mig (han var hos min venstre skulder), fik afvide han ikke vil noget ondt, men han tog mange kræfter for mig (var utrolig sur - ked af det uden grund) de bedte ham om at forsvinde og jeg fik det straks bedre, som en lettelse - de fortalte han og andre kunne komme igen, da de var "tiltrukket" af mig, (ikke den perverse måde hehe) men fordi jeg har et åbent åndeligt sind (siger de kloge), de sagde jeg skulle tænke på hvidt lys hvis jeg blev bange eller bare snakke med dem og sige de skulle smutte - det hjalp mig, at jeg bare kunne sige ud i den blå luft "at nu kunne de godt smutte" eller "skrid nu" osv (hvis levende folk havde set mig, må de havde troet jeg var skør, for snakkede jo med "LUFTEN")

(fordi jeg skriver "DE" er pga. jeg fik "HJÆLP" af flere..)

såå jaa jeg tror på dig, og tror på han har hørt efter dig, og nu kun er i stuen - håber han også kun kommer når du ikke er alene - for jaa det er ubehagelig oplevelse - som om nogen stirrer på dig hele tiden men ikk vis du er bange - bare skæld ham ud !! prøv også bare at gå og snakke og  fortæl hvordan du har det osv (så du vænner dig til ham, men hvis det bliver ved med at være ubehageligt - synes jeg du skulle få ham helt væk!!

men ski da lækkert carla nu sover - skriv hvis der sker mere, er så nysgeri

Puha det lyder ikke rart. Ja jeg skal nok lige holde dig opdateret. Men håber ikke der sker mere. Jeg sagde faktisk højt i går: SÅ farfar nu synes jeg du har været her længe nok, nu synes jeg du skal gå" og det gjorde han. Men jeg sagde også til ham at han helst skulle komme når Casper var hjemme for så kunne Casper berolige mig hvis jeg blev bange. Den tror jeg dog han valgte at overhøre....

Men ja jeg har heller ikke lyst til at åbne op for det. Deter for ulækkert. Men ja hvis han bliver ved med at kontakte mig så kraftigt så må jeg få ham væk på en god måde...

Anmeld

7. november 2009

mama09

michella80 skriver:

Puha det lyder ikke rart. Ja jeg skal nok lige holde dig opdateret. Men håber ikke der sker mere. Jeg sagde faktisk højt i går: SÅ farfar nu synes jeg du har været her længe nok, nu synes jeg du skal gå" og det gjorde han. Men jeg sagde også til ham at han helst skulle komme når Casper var hjemme for så kunne Casper berolige mig hvis jeg blev bange. Den tror jeg dog han valgte at overhøre....

Men ja jeg har heller ikke lyst til at åbne op for det. Deter for ulækkert. Men ja hvis han bliver ved med at kontakte mig så kraftigt så må jeg få ham væk på en god måde...

er som sagt også bange for at "åbne" mig op, for er så skide bange for hvis der lige pludselig en dag står en person foran mig -  scary - kan bedre klarer at jeg ikk kan se dem -

men jaa skriv altid hvis der er noget - trine

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

Trinehw skriver:

er som sagt også bange for at "åbne" mig op, for er så skide bange for hvis der lige pludselig en dag står en person foran mig -  scary - kan bedre klarer at jeg ikk kan se dem -

men jaa skriv altid hvis der er noget - trine

tak hvor er du sød!!!

nej jeg skal heller ikke nyde noget....

Anmeld

7. november 2009

JustAnotherName

Det er mega fasinerende og spændende, synes jeg.
Og egentligt sødt at det skulle være din farfar som gerne vil blive og vogte og følge lidt med. Det er jo harmløst, når du nu ved at det er ham. Så er der ikke længere grund til at være bange.
Når der sker lidt mærkelige ting, kan du jo bare sætte farfar lidt på plads

Hvis det er muligt selv at styre, hvad der sker med een når man dør, så vil jeg gøre alt i min magt, for at blive hos mine piger og følge deres liv og lykke (uden at blande mig) og altid passe på dem.
De skulle vide at jeg var der og fulgte dem, selvom jeg ikke længere var der i egen person. At jeg elsker dem uanset om det er i dette liv eller det næste.

Jeg ville slet ikke kunne bære at dø "før tiden", hvis det skulle ske.
Jeg vil ikke gå glip af at opleve mine skønne tøser vokse op.

Samtidig skal man jo selvfølgelig heller ikke blive hængende et sted mellem 2 verdener for evigt...
Men det er nok svært at give slip, når der er nogen man elsker og savner!

Jeg tror på, at vores kære (afdøde) kan følge os, kan mærke os og høre os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.