husrensning update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Jeg får også ofte besøg af min far og mormor og Malucca taler og leger også med dem.

Hvordan ved du det? Har du osse haft clairvoyant besøg, eller er du det måske selv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hvordan ved du det? Har du osse haft clairvoyant besøg, eller er du det måske selv??

Nej jeg har ikke haft sådan en ude.

Jeg kan bare mærke dem, når de er her. Og når jeg kan mærke min far, har jeg en lampe der tænder og slukker.

Malucca kan lige som Carla vænne sig efter de foto af dem, og så begynde at skræld grine, og trækker benene op, som når jeg kilder hende.

Lyder jeg helt gak-gak

Anmeld

6. november 2009

TbCp

Hvor var det du sagde de var fra Michella? Var det nogle her på Fyn eller?

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

bondepigen skriver:

Lyder som en god idé. Var han god til at holde aftaler, din farfar??

Ja det tror jeg  Carla ligger også og er helt stille inde i soveværelset. Tror helt bestemt han hørte mig.

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

malucca09 skriver:

Ej hvor spænende.

Sådan et stædig gammel menneske, som bestemt ikke mener han skal væk fra. Hihi. Men det er nu rart at vide det bare er farfar der kikker forbi.

Jeg får også ofte besøg af min far og mormor og Malucca taler og leger også med dem.

Men godt hende dame blev jaget væk.

Ja det er bare for klamt der har været en fremmed her altså....

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Hvor var det du sagde de var fra Michella? Var det nogle her på Fyn eller?

ja de var fra Svendborg. Hendes hjemmeside er her http://www.gitteswineburgh.dk/

Anmeld

6. november 2009

TbCp

michella80 skriver:

ja de var fra Svendborg. Hendes hjemmeside er her http://www.gitteswineburgh.dk/

Lidt ærgeligt efternavn at have fniiiis
Nej pjat... må lige kigge lidt på den side

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Lidt ærgeligt efternavn at have fniiiis
Nej pjat... må lige kigge lidt på den side

ja det er ret specielt. Hvad vil du bruge hende til? Hvis jeg må spørge?

Anmeld

6. november 2009

TbCp

ja det er ret specielt. Hvad vil du bruge hende til? Hvis jeg må spørge?

Jeg har længe gerne ville til en clairvoyant.
Var jo til foredrag med Marion Dampier Jeans hvor hun fik kontakt til min søster. Det var så stor en oplevelse. Men da der var mindst 100 mennesker, som nok alle håbede på kontakt til en afdød var jeg bare slet ikke forberedt på at det lige var mig der blev kontaktet.... eller altså Anika kom til Marion.
Så jeg ville gerne snakke med en hvor jeg er lidt mere forberedt på det hele Dengang med Marion sad jeg bare og vrælede

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg har længe gerne ville til en clairvoyant.
Var jo til foredrag med Marion Dampier Jeans hvor hun fik kontakt til min søster. Det var så stor en oplevelse. Men da der var mindst 100 mennesker, som nok alle håbede på kontakt til en afdød var jeg bare slet ikke forberedt på at det lige var mig der blev kontaktet.... eller altså Anika kom til Marion.
Så jeg ville gerne snakke med en hvor jeg er lidt mere forberedt på det hele Dengang med Marion sad jeg bare og vrælede

ja okay. Ja det kunne da også være rigtig spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.