Anonym skriver:
børnene blliver da sådan nogle der ikke kan tåle noget fordi de ikke har "antistoffer" i kroppen mod disse ting....
Ligemeget hvad man gør vil børnene jo blive udsat for diverse stoffer når de bliver født.... hmmm...
Jeg er nok en af dem der er lidt hys omkring min graviditet. Men mange af tingene kommer lidt af sig selv, da jeg ikke ryger, drikker kaffe, godt kan undvære alkohol og make-up. Dog havde jeg indtil mit seneste lægebesøg ikke skiftet shampoo og kropssæbe, men lægen sagde at hun inden for de senere år har set mange tilfælde af ekstra brystvorter på piger og deforme urinrør på drenge, som ikke blev set for 10 år siden, og tænkes at skyldes hormonforstyrrende stoffer i produkterne. Så jeg skyndte mig lige ned og skifte det ud også - bare for en sikkerheds skyld.
Men vil gerne lige kommentere på, at man IKKE kan danne antistoffer mod parabener, parfume og hormonforstyrrende stoffer. Det er kun bakterier og vira! Tværtimod bliver stofferne i kroppen i mange år efter, så jeg har en holdning om at man skal undgå det i så vidt muligt omfang som muligt!
Anmeld